TRŽIŠNI BUM

Zbog preslatkog princa Georgea skočila je potražnja za ovim povrćem

20.09.2017 u 14:21

Bionic
Reading

Što god odjene George, rasproda se u tren oka, no čini se kako javnost ne prati samo kakvu odjeću nosi maleni princ, već i koje namirnice jede. Britanski princ zaslužan je tako za tržišni bum koji je doživjela zelena leća, a evo i zašto

Nije nikakva novost to da poznate osobe reguliraju trendove u modi i estetskoj industriji, pa čak su i određene prehrambene navike i raznorazne dijete slavnih zvijezda postale primamljive za kopiranje, no iznenađujući podatak koji je objavio britanski The Times upravo je podigao ljestvicu neobičnih trendova na novu razinu.

Prema pisanju britanskih novina, maleni princ George najmlađa je utjecajna osoba čije navike kopira britanska i šira javnost. Naime francuska industrija leće koristi sina princa Williama i vojvotkinje Kate Middleton za prodaju leće, namirnice koja i nije toliko popularna u odnosu na npr. krumpir.

Škola Thomas Battersea, u koju je nedavno krenuo maleni britanski princ, poslužuje za ručak leću, stoga je princ George često ruča te je ona zahvaljujući njemu postala pravi hit.

'Riječ je o zvjezdanom efektu koji se javlja kada je neka slavna ličnost viđena s proizvodom', izjavio je Antoine Wassner, dobavljač leće iz regije Le Puy u središnjem dijelu Francuske, poznate po tamnozelenoj leći plavog odsjaja. 'Dobili smo jako puno narudžbi, uglavnom od restorana', dodao je Wassner.

Iako nitko ne zna voli li princ George leću ili je li ju uopće jeo u školskoj menzi, čini se kako je to manje važno. Poljoprivrednici i trgovci zadovoljno trljaju ruke nakon tržišnog buma koji je doživjela leća.

Princ William i princ George
  • Princ William i princ George
  • Princ William i princ George
  • Princ William i princ George
  • Princ William i princ George
  • Princ William i princ George
    +13
Princ George Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Jako puno ljudi kontaktira s nama. Baš jučer sam primio poziv jednog trgovca. Prerano je za prognoze kakve će posljedice ovo imati na prodaju, ali svakako smo zadovoljni dobivenim publicitetom', izjavio je Franck Rocher, predstavnik udruženja proizvođača zelene leće.