Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini
Proteklog tjedna tvrtka Studijo predstavila je svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 tisuća zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.
Osim toga, najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču.
Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu
Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini. Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila.
Ove godine tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh.
'Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka', izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo WallArt.
Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna
Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.
'Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije', izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade.
Iskorak na američko tržište
Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije 'Europe By Design' koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Ovog vikenda, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja.
'Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta', zaključila je Maras.