Nathan, Caleb, Jared i Matthew, složna braća i jedan rođak okupljeni u bendu Kings Of Leon, odgovorili su na nekoliko pitanja povodom izlaska njihovog novog albuma 'Come Around Sundown'
Zanimljivo je da album započinje pjesmom koja se zove ‘The End’…
Matthew: Mislim da smo trebali jaku pjesmu za otvaranje albuma.
Jared: Ne znam što ću napraviti kad je bude trebalo svirati uživo! Izgledat ću kao Kvazimodo, pognuti svirati najbolje što mogu. To je najteža bas linija koju sam ikada napisao! Tako je brza... Teško je. Doslovno ću je morati svirati okrenut leđima publici jer ću raditi takve grimase kakve nijedno ljudsko biće ne bi trebalo vidjeti izvan pakla, ha ha…
Nathan: Stavljanje pjesme ‘The End’ na početak jest pomalo ironično.
Caleb: Ta pjesma ima u sebi nešto od onoga što smo radili na prošloj ploči. Za nekoga tko je ljubitelj prošlog albuma, kada si pusti ovu pjesmu, neće ga uplašiti.
Za prvi ste singl ipak odabrali pjesmu ‘Radioactive’.
Matthew: ‘Radioactive’ je jedna od prvih pjesama na kojoj smo počeli raditi, a završili smo je tek zadnji tjedan snimanja. Nismo bili sigurni što će se dogoditi.
Jared: Kad smo počeli pisati ‘Radioactive’, pjesma se zvala ‘It’s Alright’ i doslovno smo je napisali odmah nakon, mislim čak i tijekom pisanja ‘Aha Shake Heartbreak’.
Nathan: Biti sposoban na novi album staviti pjesmu koju si napisao prije dvije godine, ali se ona tada nije uklapala, mislim da to puno govori o snazi pjesama.
Caleb: Istina, prvo je nastala kao punk-rock pjesma koju smo odbacili. Ali tada smo se vratili melodiji i iskoristili je za novu ideju, taj boom-de-da-deh….
Koliko je snimanje ovog albuma odudaralo od onoga što inače radite?
Caleb: Mislim da je ovaj album puno ranjiviji, prije svega zbog činjenice da puno toga nije bilo uvježbano, no upravo je to, nekada davno kada su ljudi stvarali stvarnu glazbu, bilo ono što si volio čuti, krckanja, zvukove otvaranja vrata... Sjećam se kad smo snimali ‘Youth And Young Manhood’, ne znam točno na kojoj pjesmi, ali ako slušate jako pažljivo, čut ćete zvuk igranja bilijara u pozadini. Zvukove udaraca bilijarskih kugli. To je sjajno, to je moralo ostati unutra.
Jared: Uvijek se trudimo snimati uživo, pa sve što možemo snimimo uživo, a u studiju popravljano ono što stvarno moramo.
Nathan: Nikada nismo bili bend koji je ganjao hitove za radio, znaš već, pjesma mora trajati dvije i pol do tri minute i sl.
Caleb: Tako je, mi nikada ne mislimo previše ni o čemu. Što se tiče vremena koje provodimo snimajući same pjesme, to je nevjerojatno, jer ako snimimo tri verzije, a oni nam kažu da se vratimo snimiti četvrtu, naša reakcija je: 'Ma daj, pa već smo vam dali tri verzije. Pjesma će zvučati tako i gotovo.'
Matthew: Na ovom smo albumu nekoliko pjesama snimili gotovo posve uživo, Npr. 'Mary', u kojoj je čak i solo snimljen uživo. Jako sam želio taj solo snimiti ponovno, a oni su mi rekli: Nemoj, ostavi ga, jako je dobar. Pa sam rekao – dobro.
Caleb: Ne volimo razdvajati stvari i snimati ih tako da zvuče savršeno jer, stvarno, ja nikada nisam previše volio savršenstvo.
Duh američkog Juga i dalje je prisutan u vašim pjesmama, posebno, recimo, u 'Pickup Trucku'...
Jared: Uvijek smo voljeli romantiku južnjaka: južnjačke momke koji voze kamionete i sjede kraj logorske vatre i puno se tuku. To je život koji bismo mi imali da nismo u bendu. A refren te pjesme je tako doslovan i lak, ali i tako stvaran.
Caleb: Ja sam 'Pickup Truck' upravo i napisao pokraj logorske vatre. Bili smo u prirodi, ložili vatru i kuhali svoju hranu! Pecali smo svoju hranu i kuhali je i radili sve te stvari.
Matthew: Definitivno volim romantiku južnjaka.
Jared: Ja također. A sama pjesma 'Puckup Truck' strukturirana je tako da podsjeća na sve od 'Ceremony' New Ordera do 'Renegade' Thin Lizzyja.
Caleb: Svi mi jako volimo pjesmu 'Renegade' Thin Lizzyja. Ova pjesma je naš 'Renegade'.
Tu je i 'Back Down South', naravno...
Caled: Bio sam jako uzbuđen kad smo snimali ovu pjesmu. Nisam napisao nijednu riječ za nju, sve je bila improvizacija...
Matthew: Snimanje ove pjesme bio je jedan od najboljih provoda koje sam ikada imao u studiju! Iz nekog smo razloga počeli jako rano piti viski, pa smo se opustili, ne bismo li na kraju dana svi počeli pjevati prateće vokale, nas dvadeset, cijela ekipa, svi koji su radili u studiju, svi smo se nagurali u prostoriju s mikrofonima.
Jared: Nekoliko sam se dana ranije razbolio. Bio sam jako depresivan, sjedio kod kuće. Ništa nisam mogao raditi. Ali poslali su mi pjesme e-mailom i tako sam još više želio biti s njima. A kada su mi poslali snimku 'Back Down South', pitao sam ih – zašto me jednostavno ne ubodete u leđa? Ja odem na pet minuta, a vi već pravite tulum...
Nathan: Znaš, drago mi je da je 'Back Down South' upao na ploču jer vrlo smo lako mogli ući u studio i isporučiti šest novih inačica 'Sex On Fire', još šest 'Somebodyja'... Bilo mi je drago vidjeti 'Back Down South' na ploči jer to smo mi, koji ne samo da se vraćamo našim korijenima, već podsjećamo na to kakav smo bend bili i ostali od prvog dana!