'Pulska veza', prvi posve pulski film u povijesti svoju će premijeru imati u Areni. Bit će prikazan kao posljednji film na Festivalu, doduše izvan konkurencije, ali ne i izvan kvalitetnih okvira ako sudimo prema prvim reakcijama onih koji su film već imali priliku pogledati
Uvodnu riječ medijskoj konferenciji na kojoj se predstavila ekipa filma 'Pulska veza' dala je ravnateljica Festivala Zdenka Višković-Vukić izrazivši zadovoljstvo činjenicom kako je Pula konačno u punom smislu riječi postala filmski grad, jer je konačno snimljen i posve pulski film.
Ravnateljica je posebno naglasila i činjenicu kako je ulaz na 'Pulsku vezu' 28. srpnja u Areni posve slobodan – dakle nakon što završi film 'Ledeno doba 4: Zemlja se trese', negdje oko ponoći kreće 'Pulska veza'.
Poziv gledateljima upotpunjen je prilično pozitivnom ad hoc recenzijom filma koju je dao Zlatko Vidačković, umjetnički ravnatelj Festivala, zaključkom kako je riječ o iznimno profesionalnoj produkciji iako je u glumačkom smislu posve oslonjena na glumce amatere ili naturščike. Zlatko Vidačković je dao i pokoji savjet: udruživanje dobre produkcije s glumcima profesionalcima pored naturščika moglo bi proizvesti i film za Arenin glavni program.
Zoran Mikletić, redatelj 'Pulske vez', proveo nas je kroz suludu akciju koja je trajalo kratko, ali intenzivno: u samo pet mjeseci, od siječnja do lipnja film je snimljen, spreman je za prikazivanje, a trenutačno je u tijeku završno 'glancanje' tona.
Budžet filma je takav da bi se mogao nazvati 'bez budžeta'. Formalno je potrošeno tek sedamdesetak tisuća kuna, no tome treba pridodati činjenicu kako su svi radili volonterski i s puno entuzijazma. Redatelj Mikletić se zahvalio svim gradskim institucijama na podršci, baš kao i svim svojim suradnicima na dobroj volji.
Roberto Legović, glavni glumac 'Pulske veze' podijelio je s prisutnima kako je prije 20 godina doslovce sanjao upravo sebe na velikom ekranu u Areni. Rad na filmu, koji je bio prožet dobrom zabavom s puno smijeha, potom su krenuli opisivati i drugi članovi glumačkog ansambla.
Saznali smo tako od Mirka Mocka da bi se nakon ovog iskustva vrlo radio pojavio u još pokojem filmu, a Iva Vitasović je snimanje 'Pulske veze' proživjela i kao idealan način za rješavanje stresa iz stvarnog života. Marijan Krivičić nije se posebno pripremao za ulogu, računao je na vlastita životna iskustva, a Gianclaudio Bonassin progovorio je i iz pozicije izvršnog producenta: 'Organizacija rada je bila dobra i sve je išlo kao po loju!'
Na samom kraju medijske konferencije čuli smo kako je zabavno bilo i iza kamere: direktor fotografije Kristijan Burlović osvrnuo se na koreografiju kadrova u filmu koji se može definirati kao dobroćudni kreativni kaos.