'Manje je više', autorski je moto Ognjena Sviličića. Njegov redateljski minimalizam, potpomognut kamerom pokojnoga Vedrana Šamanovića, dosad je uvijek funkcionirao. Kažemo dosad, jer 'Dva sunčana dana' to nisu potvrdila
Par stranih turista dolazi u Hrvatsku na odmor. On je prezaposlen pa mu mobitel stalno zvrnda i tijekom odmora, ona guta tablete, brak je u krizi. Sretnu još jedan par postarijih turista za koje se ispostavi da i tijekom godišnjega odmora propagiraju publikacije svoje vjerske sekte.
Zajedno kreću na Velebit u turistički lov. Velebitska bespuća, jedan 'galeb', suprugova ljubomora, ugriz poskoka.
Dvoje glavnih likova tone sve dublje i dublje. Sviličić pritom jednako opanjkava naše viđenje stranaca i inozemni 'nadklasni' pogled na domicilno stanovništvo. 'Dva sunčana dana' ima solidnu ljubavnu priču, no to je prije svega još jedan film o odnosu Hrvatske i svijeta.
Početna fabularna konstrukcija i odnosi među likovima vrlo dobro su posloženi, no Sviličićev minimalistički stil ovdje se dobrim dijelom pretvara u prazninu. Znalo se to Sviličiću dogoditi i prije, ali bi bivalo premošteno finim humorom ili bravurama sjajnih karakternih glumaca. A Maya Sansa i Bristol Pomeroy, interpreti glavnih uloga, nažalost nisu takvi.
'Dva sunčana dana' nije loš film, ali osnovnoj ideji ipak nedostaje nadogradnja. Spomenuti moto pretvorio se u svojevrsni uteg. No Sviličićev film, za razliku od većine naslova koji su muku mučili prije odjavne špice, barem ima efektan kraj.