NIJE SE PUNO PROMIJENILA

Blaženku Leib posljednjih godina rijetko viđamo pa njezin dolazak na promociju Srnine autobiografije nije mogao proći 'ispod radara'

08.11.2022 u 17:56

Bionic
Reading

Bila je mnogima omiljeno lice s javne televizije, s njom su se u 'Dobro jutro, Hrvatska' godinama budili gledatelji, a onda je 2018. Blaženka Leib, nakon 30 godina provedenih na HRT-u, odlučila napustiti sve i krenuti u nekom drugom smjeru. Njezino pojavljivanje na promociji autobiografije Darija Srne, koju je vodila, nije moglo proći nezamijećeno

U zagrebačkom hotelu Esplanade sinoć je održana promocija autobiografije Darija Srne, koju je napisala bivša supruga njegovog kolege s nogometnih terena Gorana Vlaovića, spisateljica Milana Vlaović.

Promocija u prepunoj dvorani bila je prepuna emocija, a sve je odlično prošlo zahvaljujući i legendarnoj televizijskoj voditeljici Blaženki Leib.

Njezino pojavljivanje mnoge je iznenadilo jer je, otkako je 2018. napustila HRT, i ne viđamo tako često. Ono što se da zaključiti na prvu je da se Blaženka Leib u ove četiri godine i nije pretjerano promijenila. I dalje izgleda mladoliko, a jedino što je malo duže njezina je plava kosa dosežući joj ispod ramena.

  • +75
Promocija biografije Darija Srne Izvor: Cropix / Autor: BILJANA BLIVAJS

Podsjetimo, simpatična Blaža, koju gledatelji prate još iz doba Domovinskog rata, kad je vodila 'Gardijadu' te gledane emisije 'Pinklec na rame, put pod noge' i 'Ponoćni gost', 2018. je otišla s HRT-a.

Na njemu je radila od 1989. kao vanjski suradnik, a najzapaženiji angažman ostvarila je u emisiji 'Dobro jutro, Hrvatska', u kojoj je surađivala kao voditeljica, a zatim kao scenaristica i urednica od nastanka redakcije 1992. do 2013. godine.

Nakon toga sama je četiri godine radila znanstveno-obrazovnu emisiju 'Društvena mreža', koja joj je činila veliko zadovoljstvo jer je u njoj imala prostor s gostima otvarati važne teme o kojima se u medijima vrlo rijetko govorilo te ih ilustrirati odličnim dokumentarnim filmovima. Nakon procjene vodstva kuće da im je potrebno više zabavnog i manje znanstveno-obrazovnog programa emisija više nije bila u planu.

Danas se bavi poslovnim komunikacijama, strategijama i odnosima s javnošću.