Ono što se dogodilo Emmi Raducanu, događa se uistinu rijetko i u tim situacijama doista se moraju 'poklopiti zvijezde'. Iako ima tek 18 godina, osvojila je US Open, nakon čega je postala tražena i izvan teniskog svijeta, a danas se slavni dizajneri, modni časopisi i organizatori zabava natječu kome će uspjeti i čime je pridobiti
Otkako je prije samo deset dana osvojila US Open, teniska senzacija Emma Raducanu doživjela je nevjerojatan uspon koji ju je doveo do vrha liste najtraženijih zvijezda današnjice. Postavši prva Britanka koja je u posljednje 44 godine osvojila grand slam turnir, 18-godišnjakinja je postigla uspjeh i slavu o kojoj mnogi mogu samo sanjati.
A kao vrhunac cijele priče, osim što je pozvana na Met Galu, u Londonu je, u sklopu tamošnjeg Tjedna mode, pozvana na ekskluzivni party britanskog Voguea napravljenog u suradnji s Tiffany & Co, koji ju je imenovao najnovijom ambasadoricom brenda, a nagađa se da je ugovor vrijedniji od 2 milijuna funti.
Život joj se promijenio doslovce preko noći, a uz naporne i redovite svakodnevne treninge na teniskim terenima, ova je tinejdžerka morala u svojem pretrpanom rasporedu napraviti malo mjesta kako bi ugurala i mnogobrojne zabave na koje je pozvana, a koji će joj u konačnici donijeti unosne sponzorske ugovore.
Među njima je zasigurno upravo i ugovor s Tiffany & Co, čije je dijamante nosila na luksuznoj zabavi, a sve je više i slavnih dizajnera koji se 'tuku' za njezinu naklonost, nudeći joj svoje najbolje kreacije. Za sada je pristala nositi kreacije Erdema, kojeg je odjenula za party Voguea, dok je u Chanelu zablistala na Met Gali.
A osim pozivnica za najprestižnije zabave, koje se nakon duže stanke zbog pandemije koronavirusa ponovno vraćaju na velika vrata, Emma Raducanu je stekla i neke nove prijatelje, između ostalih Lily-Rose Depp, Margaret Qualley i Kristen Stewart, a upoznala se i s Jennifer Lopez, Megan Fox i Kendall Jenner.
Nije trebalo dugo ni da joj najbolji stilisti današnjice ponude svoje usluge, a ona je, barem za sada, prihvatila pomoć Nicky Yates, koja je zaslužna za stajlinge Alexe Chung, Claire Foy i Carey Mulligan.
Na listi uspjeha zasigurno su i billboardi s njezinim licem postavljeni na Times Squareu u New Yorku, a više ne mora ni razmišljati u kojem će hotelu odsjesti, budući da joj mnogi najluksuzniji nude besplatne smještaje za nju, ali i cijeli njezin tim.
Zbog svega toga ona je danas doslovce san svakog sponzora, koji žele da upravo Emma Raducanu predstavlja njihov brend na svjetskoj sceni, pa zbog toga ne čudi da ponude pristižu sa svih strana. A ona sama svoje je ime zaštitila kao trademark samo nekoliko sati nakon što je osvojila US Open i to putem svojeg odvjetnika, koji je zaštitio riječi - 'Emma Raducanu', 'Emma' i 'Raducanu'.
Budući da je nevjerojatan uspjeh postigla sa samo 18 godina, mnogi joj predviđaju kako bi uskoro mogla postati prva sportašica sa zaradom većom od milijardu dolara. 'Emma je san svakog sponzora. Ona je miks Rumunjske, Kine, Velike Britanije i Kanade, ima 18 i prelijepa je mlada žena. Bavi se individualnim sportom, 'naoružana' tek teniskim reketom. Sve je to poprilično zapanjujuće', rekao je stručnjak Jonathan Shalit.
Emma Raducanu trenutno ima ugovor za sportsku odjeću i obuću s Nikeom, rekete joj osigurava Wilson, krasi i najnovije izdanje Voguea, a otkako je osvojila US Open, broj njezinih sljedbenika na Instagramu popeo se u samo tri tjedna na 2 milijuna, a što će biti dalje, pokazat će vrijeme.