Instagram je mjesto koje okuplja i obožavatelje i hejtere, a Brooklyn Beckham svakako iza sebe ima oba klana. Najstariji sin Davida i Victorije Beckham odlučio je slijediti poduzetničke korake svojih roditelja i prošlu godinu zaključio u velikom novčanom plusu. Mladi Britanac sigurno je koračao svojim putem u svijet biznisa i slave, a ostvareni poslovni uspjeh rezultat je truda, ali i mnogih otvorenih vrata zahvaljujući poznatom prezimenu.
Na Instagramu često objavljuje recepte, zbog čega je često na meti ismijavanja. Pratitelji tvrde da Brooklyn nema pojma o kuhanju, a komentari koje mu ostavljaju jasno pokazuju da mnogima nije drag i simpatičan. Ipak, njemu bliski izvori tvrde da vrlo dobro zarađuje od, čini se, neprihvaćenih i sramotnih videa o kuhanju.
Bez obzira na tuđa mišljenja, Brooklyn se drži one 'pusti selo neka priča' ostvarujući mnoge suradnje sa svjetski poznatim brendovima. Postao je tako jedna od najtraženijih mladih zvijezda na globalnoj razini, osiguravši ugovore s tvrtkama Tiffany & Co, Pepe Jeans i BMW.
Od promocije brendova u prošloj godini zaradio je vrtoglavih pet milijuna funti, što svakako opravdava nadimak 'Goldenballs'.
Nicola Peltz i Brooklyn Beckham često su na udaru kritika, a sve je počelo od njihovog vjenčanja, o kojem se još uvijek priča. Ekstravagantne želje i ćudljivost mladenke razljutili su poznate organizatore vjenčanja koji su im otkazali suradnju. Luksuzan način života koji živi ovaj bogataški par teško je popratiti, a skupim putovanjima i navikama često se hvale na društvenim mrežama.
U proteklih 12 mjeseci Brooklyn je također surađivao s manjim brendovima: japanskim brendom sakea, WESAKE, čiji je suosnivač, rasvjetom Twinkly, fast food lancem Wendy's i Silk Nextmilk, tvrtkom koja proizvodi biljno mlijeko. U međuvremenu, njegova 29-godišnja supruga Nicola ima ugovore s Hugo Bossom i talijanskom modnom markom GCDS Wear.