Ovogodišnje finale Eurosonga i dvije polufinalne emisije sredinom svibnja gledalo je uživo oko 162 milijuna ljudi, procjena je Europske radiodifuzne unije
EBU je došla do tog broja zbrojem podataka 38 javnih televizija. Finalni broj iznosi jedan milijun gledatelja više nego prošle godine.
Finale 13. svibnja u Liverpoolu pratilo je 9,9 milijuna ljudi samo u zemlji domaćinu - Velikoj Britaniji, više nego ikad ranije, što je porast od 22 posto samo za britansko gledateljstvo.
Oko osam milijuna ljudi gledalo je Eurosong u Njemačkoj, dok je oko 2,3 milijuna gledatelja u Švedskoj, koja ima oko 10 milijuna stanovnika, pratilo tri emisije.
Brojevi uključuju i publiku koja je pratila finale i dvije polufinalne večeri u Areni u Liverpoolu. 'Natjecanje za pjesmu Eurovizije na digitalnim platformama je imalo rekordnu posjećenost', priopćila je EBU. 'Ukupno, video snimke na četiri društvenomedijske platforme (TikToku, Twitteru, Instagramu i Facebooku) gledali su se gotovo 540 milijuna puta u vikendu događanja - gotovo dvostruko više nego u 2022. godini', rečeno je.
Izvršni upravitelj Eurosonga Martin Österdahl rekao je: 'Natjecanje Eurosong je dokazalo, još jednom, da javnomedijski servisi imaju moć ujediniti svijet kroz glazbu s globalnim dosegom na koji smo vrlo ponosni.' 'Oduševljeni smo da svake godine sve više ljudi diljem svijeta otkriva ovaj posebni događaj i da je postao ogromna odskočna daska za novu glazbu', rekao je.