poruka svima

Lana Jurčević: 'Skužila sam i da jako puno ljudi nema strast prema tome što rade i čim se bave. Pliz, nemojte sjediti negdje gdje ne želite'

01.12.2021 u 09:51

Bionic
Reading

Glazbenu karijeru je gradila dugi niz godina prije nego što je odlučila dio svoje popularnosti iskoristiti za ulazak u poduzetničke vode. U jeku pandemije ne staje, radi punom parom na svom kozmetičkom brendu, a ponesena uspjesima koje ostvaruje, kroz uvid u to kako je njoj bilo na počecima, šalje motivaciju onima koji ne uživaju u svom poslu

'Često čujem pitanje: počela si raditi kozmetiku kad je počela korona? (Aludirajući na to kako jadna nemam posla s pjevanjem jer je sve onemogućeno pa da si smislim drugi izvor prihoda pošto-poto). Znam da ih odgovor da je ideja nastala puno prije korone ne bi učinio sretnima', piše Lana Jurčević u svojoj objavi i nastavlja:

'Skužila sam da ljudi misle kako kad netko radi više stvari nije zato jer žele i jer ih vesele druge stvari i imaju različite interese, nego zato što moraju. Skužila sam i da jako puno ljudi nema strast prema tome što rade i čim se bave. Pliz pa to je pola našeg života. Pliz nemojte sjediti negdje gdje ne želite. Ja vam ne mogu pričati o tome kako je imati djecu, kako im mijenjati pelene i odgajati ih. Ali mogu o ovome jer sam u tome 100/100. Da se razumijemo, stresiram se non stop, ali lakše je kad se stresiraš oko nečeg i nekog kog voliš nego kad ne voliš', poručila je.

Dodala je kako se ideja za njezin kozmetički brend javila prije 7 godina kad je nastalo i ime te da kod nje sve počinje na 'La'.

'Stvari su se posložile za kozmetiku tek prije nekih 3 i pol godine u trenutku kad sam nastupala non stop i kad sam imala najviše obaveza i posla. Nisam ništa ‘morala’. Htjela sam samo jedan proizvod, ne firmu sa 10 ljudi. Jer mi nije palo napamet da će to voditi k tome.. Bila sam skeptična i puna strahova i nisam mislila da to što me ljudi znaju, da je garancija da će nešto uspjeti. Koliko god mnogi mislili da je tako. Ali sam uvijek bila entuzijastična i puna ideja, želje i strasti. A zašto skeptična? Jer realno, tada nije bila praksa baš da pjevačice ili javne osobe imaju svoje brendove, proizvodnje, pogone. Išla sam u totalno nepoznato, uložila sve što sam imala, a jedino poznato mi je bilo da sam oduvijek imala ljubav prema skincareu i znala što i kako želim od svakog proizvoda' prisjetila se Lana. Otkrila je da je zadnja 4 dana sam od jutra do mraka po skladištima da pakira, uživa i da je sretna.

  • +12
Lana Jurčević Izvor: Pixsell / Autor: Bruno Fantulin/PIXSELL