Matt Damon i Ben Affleck dugogodišnji su prijatelji, a često su surađivali i na filmskim projektima. Njihov prvi zajednički film bio je 'Good Will Hunting', a sada su zajedničkim snagama snimili film o Michaelu Jordanu i Nikeu. Film će biti dostupan za gledanje u travnju, a sportsko-modna tematika probudila je zanimanje mnogih
'Nema ništa što je fora oko Nikea', rekao je Marlon Wayans u ulozi Georges Ravelinga u traileru za novi film Bena Afflecka i Matta Damona naziva 'Air'. I dok je to možda bio slučaj 1984. godine, sve se promijenilo kada se Sonny Vaccaro udvarao tadašnjoj novoj nadi, Michaelu Jordanu, za ekskluzivnu liniju tenisica.
Netom prije objavljenog trailera, ovaj vikend, za Affleckov film osigurano je 7 milijuna dolara vrijedno reklamno mjesto u popularnom poluvremenu američkog Super Bowla. Samo nekoliko dana kasnije, Amazon je izbacio prvu službenu najavu za dramu, koja će premijerno biti prikazana 5. travnja.
Dugo iščekivana priča fokusira se na partnerstvo između Michaela Jordana i Nikeovog strateškog pristupa prema košarci koje je uvelike utjecalo na popularizaciju ovog sporta. Iako je njihovo neočekivano partnerstvo izazvalo strepnju i oklijevanje, Nike je zauvijek ostavio revolucionarni trag u svijetu sporta te postao simbol popularne kulture uvođenjem brenda Air Jordan.
Prema službenom opisu filma radi se o dirljivoj priči koja prati razvoj nekonvencionalne momčadi koja stavlja sve na kocku radi uspjeha, beskompromisnu viziju majke koja poznaje vrijednost neizmjernog talenta svog sina i fenomena košarke koji će postati najveći sport svih vremena.
Suradnici i dugogodišnji prijatelji Affleck i Damon ponovno se ujedinjuju u ulogama izvršnog direktora Nikea, Sonnyja Vaccaroa te suosnivača Phila Knighta. Dvojcu se pridružuje Viola Davis u ulozi majke Michaela Jordana Deloris Jordan.
Affleck se vraća režiji nakon filma 'Live by Night' iz 2016. i uspješnice 'Argo' koji je osvojio Oscar 2012. godine.
'Air' će se premijerno prikazati 5. travnja na više od 3000 kino platna diljem SAD-a, nakon čega će se pojaviti na streaming servisima u više od 240 zemalja.