Američki filmski redatelj sudjelovao je u anketi The New York Timesa o Cannesu, a osim uspomena na najprestižniji svjetski filmski festival, čitateljima je otkrio kako provodi vrijeme u karanteni i podijelio svoje filmske favorite okje obavezno moraju pogledati
Anderson se nadao ovog mjeseca navratiti do Cannesa kako bi prisustvovao najprestižnijem filmskom festivalu na svijetu i na njemu premijerno predstavio svoj najnoviji uradak 'The French Dispatch'. Prvi i posljednji put Anderson je Croisette bulevarom koračao 2012. godina kada je svjetska premijera njegovog filma 'Moonrise Kingdom' otvorila festival.
'Thierry Fremaux stvarno zna kako napraviti filmski festival. Tamo je bilo dobrih filmova svih vrsta iz cijelog svijeta, a može li išta biti bolje od gledanja savršeno obnovljenih 251 minute filma 'Bilo jednom u Americi' na obali Sredozemlja', Podijelio je svoje sjećanje na Cannes Anderson.
Njegov novi film 'The French Dispetch' trebao je biti objavljen 24. srpnja, ali je zbog pandemije koronavirusa izlazak odgođen za 16. listopada. Direktor Filmskog festivala u Cannesu Thierry Fremaux glasno je u intervjuima davao do znanja da se svjetska premijera 'The French Dispetcha' može očekivati u Cannesu.
Festiva se ove godine neće održati u svom uobičajenom, glamuroznom izdanju, ali će u lipnju biti objavljen službeni izbor filmova, a očekuje se da će u njemu biti i novi Andersenov film.
Osim svog osvrta na Cannes, Anderson je čitateljima The New York Timesa otkrio i kako se snašao u karanteni.
'Imam četverogodišnju kćer pa sam poput mnogih drugih u ovoj situaciji sada djelomično i školski učitelj amater. Čitam dosta toga što ima veze s drevnim Egiptom, dinosaurima, insektima i amazonskim prašumama, ali i Patriciju Highsmith, Jamesa Baldwina, Elmorea Leonarda i knjigu o kugi', rekao je Anderson i dodao da neijedne večeri u karanteni nije propustio pogledati i neki film.
Među svoje favorite, koje biste svakako treabli pogledati u karanteni, Anderson je svrstao 'Alice Adams' Georgea Stevensa iz 1935. godine, 'Beat the Devil' (Nadmudri đavola) Johna Hustona iz 1954., 'Nothing Sacred' Williama A. Wellmana iz 1937., 'Do the Right Thing' (Učini pravu stvar) Spikea Leeja iz 1989., 'The Long Voyage Home' (Dugo putovanje kući) Johna Forda iz 1940., 'A Story from Chikamatsu' (Legenda o raspetim ljubavnicima) Kenjija Mizoguchija izi 1954., 'La Grande Bouffe' (Veliko žderanje) Marca Ferrerija iz 1973., 'The Passionate Friends' Davida Leana iz 1949., 'Station Six-Sahara' Setha Holta iz 1962., 'What Price Hollywood' Georgea Cukora iz 1932. godine i 'Winter Kills' (Zima ubija) Williama Richerta iz 1979. godine.