Brend Meghan Markle American Riviera Orchard je u novim problemima, ovog puta oko petlje u logotipu
Prije nekoliko dana brend Meghan Markle dobio je odbijenicu Američkog ureda za patente (USPTO). Naime, tvrtkama nije dozvoljeno brendirati se po zemljopisnim lokacijama, što uključuje i nadimak 'American Riviera' za područje oko doma slavnog para u kalifornijskom Montecitou.
Sada ista instanca propituje način na koji se piše slovo 'o' u riječi 'Orchard' u logotipu brenda. Slavnom je paru obznanjeno da mora uskladiti opis logotipa s načinom na koji je nacrtan, odnosno da stvari nisu usklađene. Dodano je i da opisi moraju biti iznimno precizni, a ovdje to nije slučaj, također jer ne opisuje sve elemente u dizajnu logotipa.
Međutim, stvar nije toliko crna - USPTO je priskočio u pomoć Markle korisnim savjetima. Dokument koji su objavili kaže i da proizvodi koje želi registrirati nisu dovoljno precizno definirani. Među proizvodima su sapun, salvete, tave, vilice, žlice i ostali kuhinjski alati.