Početkom 2000-ih na RTL-u je radio voditelj Marko Lušić. Vodio je kulinarsku emisiju 'Večera za 5', tada potpuno novi format na televiziji, pridružio se Antoniji Blaće u vođenju 'Big Brothera' na Tajlandu, a vodio je i natjecateljski show 'Hrvatska traži zvijezdu' te 'Exploziv'. Nakon tri godine provedene u eteru okrenuo se novim izazovima, a shvatio je da je i sam ljubitelj kuhanja
Nakon karijere na televiziji Marko Lušić pokrenuo je web stranicu Kuhari, a onda se okrenuo potpuno novom biznisu. Njegov brend Grof Lovski prvi je i jedini u Hrvatskoj posvećen isključivo delicijama od divljači.
Ljubav prema kulinarstvu i mesu prenijela se i na njega, a naslijeđena je od oca, lovca i kuhara. U suradnji s lovačkim društvima tako kupuju najkvalitetnije meso od kojeg u prerađivačkom pogonu dolaze do finalnog proizvoda.
'Možda smo na samom početku pomalo sumnjičavo gledali na sve to, ali s vremenom se pokazalo punim pogotkom. Iz našeg 1100 četvornih metara prostranog zdanja, opremljenog po svim modernim standardima, danas izlaze ukusne kobasice i roštiljke diljem Hrvatske. Doslovno s livada i iz šuma na stolove ljubitelja delicija od mesa divljači', ispričao je Lušić za Slobodnu Dalmaciju.
U tvornici za preradu mesa u Čazmi pripremaju i iz nje na tržište plasiraju kobasice, roštiljke, salame, salamine i bresaole od jelena i divlje svinje, a proizvode njegovog brenda do sada su prepoznali i na svoje police uvrstili gotovo svi trgovački lanci u Hrvatskoj. U budućnosti im je plan zakupiti lovišta ili u ograđenim površinama uzgajati vlastitu vrhunsku divljač po principu od polja do stola.
O prelasku u poduzetničke vode govorio je Lušić i u svom TEDTalku 2015. godine.