Do nedavno, svijet nije pretjerano znao za američku glumicu Meghan Markle. No, kada je njezin život pretvoren u bajku poznanstvom s britanskim princem, a njihova ljubav 19. svibnja okrunjena brakom, svi su poželjeli iskoristiti svojih pet minuta slave. Modni dizajneri, vizažisti, ali i njezine donedavne kolegice, shvatili su da im njihova, čak i indirektna povezanost, može donijeti priljeve na bankovne račune, a to je odlučila iskoristiti i njezina prijateljica, dizajnerica Misha Nonoo
Za svoje prvo službeno pojavljivanje u društvu svog dečka, princa Harryja na igrama Invictus, tada tek američka glumica Meghan Markle odabrala je 'The Husband Shirt', bijelu košulju koju je dizajnirala njezina prijateljica, modna dizajnerica Misha Nonoo. Uz tu košulju odjenula je izderane traperice, a sve to samo dva mjeseca prije službenih zaruka.
Prijateljstvo Mishe Nonoo i sada već vojvotkinje od Sussexa traje godinama, a čini se kako je modna dizajnerica sada na njemu odlučila i zaraditi. Kako donosi DailyMail, Misha je na svom službenom Instagram profilu platila oglas na kojem ona sama pozira u istoj košulji, čija je cijena oko 1150 kuna, a ispod fotografije je napisala:
'Upoznajte 'The Husband Shirt', koji mnogi znaju kao košulju koja je 'sklopila posao'', aludirajući time kako je zahvaljujući njezinom dizajnu Meghan na kraju postala vojvotkinja.
No, nije samo Misha odlučila promovirati svoje proizvode na Instagramu, pozivajući se na Meghan Markle. Učinila je to i holivudska glumica Jessica Alba koja se pohvalila da je jedan od konzultanata njezine firme The Honest Company, Daniel Martin, zaslužan za makeup Meghan Markle, a vizažistica Charlotte Tilbury otkrila je kako su Amal Clooney i Kitty Spencer koristile njezine proizvode za taj svečani dan.
Cvjećarka Philippa Craddock i slastičarka Claire Ptak, koje su bile zadužene za cvijeće i svadbenu tortu, na svojim su Instagram profilima podijelile mnoge fotografije svoje uključenosti u samo vjenčanje, a i Givenchy, kuća koja je dizajnirala vjenčanicu vrijednu milijun i 700 tisuća kuna, također je podijelila fotografije mladenke u njihovoj kreaciji.
Bivša agentica Meghan Markle, Gina Nelthorpe-Cowne dobila je svojih pet minuta slave i dala nekoliko intervjua uoči vjenčanja, francuski brend Diptyque otkrio je da su sobe, u kojima su boravili Harry i Meghan, bile prepune njihovih svijeća, koje su se nalazile i u samoj kapelici St. George.
To su tek neki koji su već krenuli 'iskorištavati' svoje poznanstvo s kraljevskim parom, kako bi na njemu zaradili. Kada je riječ o Mishi Nonoo, Meghan joj vjerojatno sve to nije zamjerila, osobito jer se upravo ime dizajnerice spominje kao ključno u upoznavanju američke glumice i britanskog princa.