OVO NEMA CIJENU

Za svoj nastup na Superbowlu Rihanna nije dobila ni novčića, a znamo i zašto

14.02.2023 u 12:02

Bionic
Reading

O nastupu Rihanne u poluvremenu ovogodišnjeg Superbowla i dalje se priča, ponajviše jer je taj nastup, nakon petogodišnje pauze iskoristila za objavu sretne vijesti - da ona i reper A$AP Rocky čekaju zajedno drugo dijete

Nastupiti u poluvremenu spektakularnog Superbowla za najveće glazbene face prvenstveno je stvar prestiža. Dobiti pozivnicu, sreća je koju su iskusili tek rijetki, zbog čega sve to nema cijenu. Svjesna je toga bila i kada je poziv prihvatila jedna od najpopularnijih pjevačica današnjice Rihanna, o čijem se nastupu i dalje priča.

A kako i ne bi kada je ovo bio njezin prvi veliki nastup nakon petogodišnje pauze, a priliku je iskoristila i da sa svijetom podijeli sretnu vijest - da čeka drugo dijete.

No, ono što rijetki znaju podatak je da ovo vjerojatno jedan od rijetkih nastupa u kojem glazbenici ne dobiju novčića. Da, dobro ste pročitali, ni Rihanna, ali ni njezini prethodnici, nisu bili plaćeni za nastup na poluvremenu Superbowla, što zapravo ne treba čuditi.

Rihanna
  • Rihanna
  • Rihanna
  • Rihanna
  • Rihanna
  • Rihanna
    +9
Rihanna Izvor: Profimedia / Autor: Frank Micelotta/PictureGroup for Fox Sports / Shutterstock Editorial / Profimedia

Naime, nastup na Superbowlu san je svakog glazbenika, jer nastupaju pred najbrojnijom publikom u svojoj karijeri, a sve to itekako utječe na njihovu daljnju promociju, prodaju svih albuma, ali i zaradu u konačnici. Kada se pogledaju brojke u prošlosti, nastup Lady Gage 2017. na Superbowlu napravio je to da joj je prodaja albuma porasla ne za 100 već za 1000 posto, a Jennifer Lopez je pak dobila novih 2,3 milijuna pratitelja nakona 2020. i nastupa sa Shakirom.

Upravo iz tog razloga organizatori Superbowla su jasno dali do znanja da nastupe glazbenika neće plaćati, a bogami se ni sami glazbenici zbog toga ne bune. 'Ne plaćamo umjetnike, već samo pokrivamo sve troškove, kao i produkciji', potvrdila je još 2016. glasnogovornica NFL-a Joanna Hunter za Forbes.

Bilo kako bilo, Rihanna se na nastupu dobro zabavila, pohvalila sretnom viješću i zaradila zasigurno milijunske iznose, a ne sumnjamo i da je porasla prodaja šminke s njezinim potpisom, Fenty, koju je sama izreklamirala na samom početku svog spektakularnog nastupa.