O nastupu Rihanne u poluvremenu ovogodišnjeg Superbowla i dalje se priča, ponajviše jer je taj nastup, nakon petogodišnje pauze iskoristila za objavu sretne vijesti - da ona i reper A$AP Rocky čekaju zajedno drugo dijete
Nastupiti u poluvremenu spektakularnog Superbowla za najveće glazbene face prvenstveno je stvar prestiža. Dobiti pozivnicu, sreća je koju su iskusili tek rijetki, zbog čega sve to nema cijenu. Svjesna je toga bila i kada je poziv prihvatila jedna od najpopularnijih pjevačica današnjice Rihanna, o čijem se nastupu i dalje priča.
A kako i ne bi kada je ovo bio njezin prvi veliki nastup nakon petogodišnje pauze, a priliku je iskoristila i da sa svijetom podijeli sretnu vijest - da čeka drugo dijete.
No, ono što rijetki znaju podatak je da ovo vjerojatno jedan od rijetkih nastupa u kojem glazbenici ne dobiju novčića. Da, dobro ste pročitali, ni Rihanna, ali ni njezini prethodnici, nisu bili plaćeni za nastup na poluvremenu Superbowla, što zapravo ne treba čuditi.
Naime, nastup na Superbowlu san je svakog glazbenika, jer nastupaju pred najbrojnijom publikom u svojoj karijeri, a sve to itekako utječe na njihovu daljnju promociju, prodaju svih albuma, ali i zaradu u konačnici. Kada se pogledaju brojke u prošlosti, nastup Lady Gage 2017. na Superbowlu napravio je to da joj je prodaja albuma porasla ne za 100 već za 1000 posto, a Jennifer Lopez je pak dobila novih 2,3 milijuna pratitelja nakona 2020. i nastupa sa Shakirom.
Upravo iz tog razloga organizatori Superbowla su jasno dali do znanja da nastupe glazbenika neće plaćati, a bogami se ni sami glazbenici zbog toga ne bune. 'Ne plaćamo umjetnike, već samo pokrivamo sve troškove, kao i produkciji', potvrdila je još 2016. glasnogovornica NFL-a Joanna Hunter za Forbes.
Bilo kako bilo, Rihanna se na nastupu dobro zabavila, pohvalila sretnom viješću i zaradila zasigurno milijunske iznose, a ne sumnjamo i da je porasla prodaja šminke s njezinim potpisom, Fenty, koju je sama izreklamirala na samom početku svog spektakularnog nastupa.