Nakon što je osigurao četvrti naslov u nizu, ne prestaju pohvale na račun Sebastiana Vettela, a također do javnosti dolaze i tople ljudske priče koje pokazuju da mladi šampion nije umišljena zvijezda
Ove sezone često osporavani mladi Nijemac posljednjih je dana ipak dobio poštovanje koje zaslužuje, a dopisnik njemačkog 'Auto Motor und Sporta' Tobias Gruner poželio je čestitati novom-starom F1 prvaku nekoliko sati nakon trijumfa na Velikoj nagradi Indije. Našao ga je u garaži kako pomaže svojim mehaničarima da što prije spakiraju opremu, da bi se mogli pridružiti slavljeničkom tulumu u luksuznom hotelu.
'Nažalost, ne možemo se rukovati, jer su mi ruke potpuno prljave,' rekao mu je Sebastian Vettel, a mehaničari potvrdili koliko ih njihov vozač poštuje:
'Da barem ljudi vide ovu njegovu stranu.'
Vettel je ove sezone doživio zvižduke publike na pobjedničkom postolju u Kanadi, Monzi i Singapuru, a zviždali su mu i na Silverstoneu. Pričalo se i pisalo o tome kako je za njegov uspjeh zaslužan ponajviše bolid kojeg je kreirao Adrian Newey, no nakon šest pobjeda u nizu i uvjerljivog osvajanja titule, javnost se malo smekšala.
'Vettel naporno radi za uspjeh. Dan nakon pobjede već sljedeći je u tvornici, priprema se u simulatoru za sljedeću utrku. Nije istina da pobjeđuje samo zbog bolida. A slika bolida bila bi potpuno drukčija kad bi ju samo Webber davao,' kaže test vozač Red Bulla Sebastien Buemi
'Sebastian me podsjeća na Sennu. On živi za utrkivanje. Poput Senne, mrzi gubiti. On je stvoren za pobjeđivanje. Sve drugo mu ništa ne znači,' izjavio je Giorgio Ascanelli, bivši tehnički direktor Tora Rossa, koji je s Vettelom u Monzi 2008. godine došao do jedine pobjede u povijesti ekipe.
'U Formuli BMW Vettel je dobio 18 do 20 utrka, ali jedino o čemu je razmišljao bile su one dvije koje nije dobio,' otkrio je Red Bullov savjetnik Helmut Marko.
Seb je pohvale dobio i od Michaela Schumachera, Bernieja Ecclestonea te kolega Fernanda Alonsa i Lewisa Hamiltona, a svi se pitaju može li porušiti Schumijeve rekorde.
'Mislim da može doći i do 15 titula. Zašto ne? Vrlo je mlad, to je moguće,' kaže legendarni njemački vozač Hans-Joachim Stuck.