Formula 1, Velika nagrada Australije
Izvor: Reuters / Autor: REUTERS/Jason Reed
Formula 1, Velika nagrada Australije
Izvor: Reuters / Autor: REUTERS/Jason Reed
SAPUNICA SE NASTAVLJA
Daniel Ricciardo uvjeren je da će FIA prihvatiti žalbu njegove ekipe i vratiti mu 18 bodova koje je zaradio drugim mjestom na Velikoj nagradi Australije, no poruke iz drugi momčadi upozoravaju na drukčiji rasplet
Podsjetimo, 24-godišnji Australac odvozio je najbolju utrku u karijeri na stazi Albert Park, da bi bio naknadno diskvalificiran zbog protoka goriva prema motoru, koji navodno nije bio u skladu s FIA-inim novim tehničkim pravilima. Red Bull je nakon toga digao uzbunu i najavio tužbu, uz tvrdnju da je problem bio u senzoru kojeg su dobili od krovne automobilističke organizacije, koji nije davao točne podatke, dok su njihova mjerenja pokazala da je sve bilo u redu. Sam Ricciardo u prvi mah nije imao volje davati izjave, ali dan poslije bio je optimist.
'Momčad je uvjerena da situacija nije ni crna ni bijela i zato se odlučila boriti. Da ne misli da može pobijediti, ne bi se žalila. To je mnogo vremena i novaca, ali imamo vjeru da možemo stvari okrenuti,' izjavio je za lokalne medije Daniel Ricciardo
No, informacije koje dolaze iz drugih momčadi ne idu na ruku Red Bulla. Tvrde rivali da su oni regulirali protok goriva na temelju informacija koje je davao senzor FIA-e, bile one ispravne ili ne, bez obzira na vlastite podatke. Nitko osim Red Bulla se nije oglušio na upozorenja.
'Moramo se osloniti na činjenicu da situaciju dobro vodi FIA. To je njihov posao i siguran sam da neće biti problema,' izjavio je ravnatelj Ferrarija Stefano Domenicali, a slična poruka stiže i iz Mercedesa od direktora Tota Wolffa
'FIA kontrolira protok goriva svih ekipa i to je nešto što treba savladati u suradnji s ekipama. Mjerač protoka goriva je FIA-in sistem i treba biti integriran u bolide. Ovo je proces učenja u kojem FIA treba potporu ekipa i obratno.'
S druge strane, Bernie Ecclestone kao i većina F1 fanova ima jasno mišljenje o ovoj situaciji.
'Ovo pravilo je za mene smiješno. Dovoljno je ograničenje goriva na 100 kilograma po bolidu. Ako ga previše potrošiš, ostaneš bez njega. To zvuči jednostavno, a ako nije tako, trebalo bi biti,' zaključio je komercijalni vlasnik sporta.