TOP ANALIZA

Grobničan - Dinamo: Odgoda iz satiričnog kuta tribinaša

15.10.2012 u 14:26

Bionic
Reading

Na tribini.hr smo vas upitali je li Dinamo opravdano otkazao prijateljski ogled s Grobničanom. Uvjerljivo najbolje prihvaćen od kolega korisnika bio je satiričan osvrt korisnika Hiperiona koji prenosimo u cijelosti

Stvarno je zanimljiva reakcija Dinama na ovaj video. Umjesto da budu ponosni na njega, oni su zbog toga odlučili otkazati utakmicu. Očito je kako ne znaju cijeniti tuđi rad i želju za uspjehom. Svojom odlukom su tako uskratili jednog navijača Grobničana da s ove revijalne utakmice ode bogatiji za 1500 kn.

Vrijeme je da marketing Dinama postane svjestan svoje moći te da vide kako njihove akcije odjekuju posvuda. Nemaju svi klubovi takav stručan kadar koji bi mogao platiti marketinškoj agenciji da osmisli ovako zahtjevan i kvalitetan projekt. Stoga su ovakvi klubovi poput Grobničana primorani kopirati dobre akcije marketinga velikih klubova kao što je Dinamo. Umjesto da se zahvale na tome što su ti igrači prepoznali dobar projekt i htjeli na sličan način nagraditi svoje vjerne gledatelje na toj utakmici, zadali su težak udarac ovom klubu.

Ovakvim potezom u Dinamu su vjerojatno htjeli pokazati kako su oni ipak na visokoj razini te si ne mogu dozvoliti da netko radi plagijat njihovog mukotrpnog rada. Jer nije Sanda Mamić potrošila silne godine svoga života na školovanja i usavršavanja kako bi jednog dana zbog svog rada dobila priliku okušati se u marketingu Dinama. Njen dolazak u Dinamo su popratili mnogi mediji jer ju je velik broj klubova iz najpoznatijih liga želio upravo u svom marketingu. Tako da je Dinamo njenim dolaskom dobio značajnu prevagu u organizaciji na tom području, da se broj gledatelja rapidno povećava, te se spominje i gradnja većeg stadiona kako bi se mogli zadovoljiti svi gledatelji koji žele uživo gledati Dinamo.

Osobno smatram neophodnim da marketing Dinama počne organizirati razne seminare na kojima bi mogli educirati predstavnike ostalih klubova kako bi oni mogli što bolje unaprijediti ostale klubove. Upravo akcije Dinama su uvijek dobro prolazile u medijima te bi onda javnost znala to prepoznati, možda bi onda pomoću njihovog znanja cijela situacija u hrvatskom nogometu bila bolja. Trenutno su svi zaokupljeni mislima na ovu zadnju akciju marketinga, ali zbog toga ne bi trebalo zaboraviti niti ostale projekte vrijedne svake pohvale.

Dovoljno se samo sjetiti utakmice kada su dijelili kape i šalove kako navijačima ne bi bilo zima. Dresove kako bi svi mogli biti pravi navijači, jer kako izvršni predsjednik kaže, navijač je samo onaj tko dođe u dresu Dinama. Znalo se dogoditi da su u svome trošku dovozili autobuse pune navijača kako bi i oni mogli biti dio neviđene atmosfere na njihovim utakmicama, te im pritom osigurali i ulaznice.

Upravo su oni vjerojatno jedini u svijetu koji su pokrenuli akciju ulaznica za jednu kunu kako bi svi ljubitelji plave boje mogli uživati u utakmicama svojega kluba. Našli su se tu mnogi zli jezici koji su htjeli smanjiti vrijednost ove hvalevrijedne akcije govoreći kako se radi o kupovanju navijača. Dok je u marketingu jedini cilj bio da ne rade razliku među navijačima različite platežne moći. Ova zadnja akcija je upravo zbog toga što Uefa nema takvo mišljenje te je postavila ogromne cijene, nikako sportski direktor koji je određivao cijenu ulaznica nakon izvlačenja skupina.

Možda bismo ipak i mi sami trebali imati razumijevanja prema svemu što ovaj marketing radi za boljitak Dinama i hrvatskog nogometa te odati neko priznanje za rad. Upravo su oni pravi primjer kako se samo vlastitim radom može uspjeti u svemu i doći do prilike raditi u velikom klubu. Valjda će konačno to prepoznati i urednici Nove TV te napraviti kratki prilog o marketingu Dinama u svojoj rubrici Bolja Hrvatska jer to su svojim radom svakako zaslužili.