Talijanski sportski dnevnik La Gazzetta dello Sport javlja kako su se novi vlasnici milanskog Intera od sljedeće sezone odlučili za veliku promjenu koja će obilježiti vizualni identitet 'nerazzura'. Naime, kineski su vlasnici odlučili promijeniti sponzora koji dres Intera krasi još od 1994. godine
Već punih 25 godina prednju stranu Interovog dresa krasi ime glavnog sponzora, a to je Pirelli, poznati talijanski proizvođač automobilskih guma. Prvi je ugovor potpisan još 1994. godine, a od tada je Pirelli sastavni dio vizualnog identiteta Intera jer je vlasništvo nad klubom iste godine preuzeo naftni magnat Massimo Moratti u čijem je vlasništvu bio i Pirelli.
No, svakoj tradiciji jednom dođe kraj, pa tako je i Moratti svoj većinski udio u vlasništvu kluba prodao Kinezima, a novi će vlasnici posegnuti i za novim sponzorom!
Pirelli na prsima Interovih igrača odlazi u prošlost već na kraju sezone, a tu vijest navijači 'nerazzura' baš i nisu prihvatili s odobravanjem. Razočarani su, no u pitanju je posao od nekoliko desetaka milijuna eura na godinu, pa ih u ovim kriznim godinama nitko niti neće pitati za mišljenje.
La Gazzetta dello Sport tvrdi kako kineski vlasnici Intera, Suning Holdings Group koja drži gotovo 68 posto dionica te LionRock Capital s 31 posto udjela, već imaju svoje favorite. To su industrijski giganti iz Azije, a otkriveno je kako su u konkurenciji Evergrande, Hisense i Samsung. Pitanje je samo tko će ponuditi više novca...
Prema prvim informacijama, Inter će od novog sponzora godišnje zaraditi najmanje 35 milijuna eura, no ta bi se svota - ako krene licitacija zainteresiranih kompanija - bez problema mogla i udvostručiti. Realne procjene govore kako će novi sponzor svoje mjesto na prednjem dijelu Interovog dresa platiti oko 50 milijuna eura na godinu...