Za Charlesa Leclerca se nastavio peh kada je riječ o VN Monaka, ali ono što mu se dogodilo prošlu nedjelju posljednji put je svijet Formule 1 vidio prije 25 godina
Monežanin u svojim medijskim istupima nije skrivao koliko je za njega VN Monaka posebna. Ipak je on rođen u Kneževini, tu je odrastao, bezbroj puta prošao stazom u Monte Carlom kojom jure bolidi...
No Leclerc zasad na njoj nema sreće! Godine 2018. u Alfa Romeu utrku nije završio iako mu se pisalo 18. mjesto, jer je odvozio više od 90 posto utrke. Sljedeće sezone, u bolidu Ferrarija, jedini od vozača nije prošao kroz cilj, ispao je već u 16. krugu, a 2020. VN Monaka se nije vozila zbog pandemije koronavirusa.
Izgledalo je da bi mu se sreća mogla osmjehnuti u 2021. Na treningu i kvalifikacijama Monežanin je bio odličan, imao je 'pole position', ali je pred kraj kvalifikacija imao nesreću. Zadržao je prvu startnu poziciju, ali pod uvjetom da mu mehaničari osposobe bolid za utrku.
Iz Ferrarija su poručili da će sve biti u redu, da oštećenja nisu velika, ali ispalo je drugačije, 20-ak minuta prije utrke stigla je tužna vijest za navijače 'crvenog bolida' i sve Monežanine, bolid nije bio spreman.
Tako se Leclercov peh s utrkama u Monte Carlu nastavio, a zadnji kojem se nešto slično dogodilo bio je veliki Michael Schumacher. Naime, slavni Nijemac je 1996. ugrabio 'pole position' na VN Francuske, ali u utrku nije krenuo zbog mehaničkog kvara. Zanimljivo, i Schumacher je vozio bolid Ferrarija...
'U garaži je bilo vrlo teško sve to gledati. Izgleda da se navikavam na ovakvu situaciju, nakon dva odustajanja ovaj put nisam startao utrku u Monaku. Još sam trebao startati s pole positiona', rekao je Leclerc te dodao:
'Teško za prihvatiti. Žao mi je momčadi i mehaničara koji su uradili ogroman posao kako bi sve spremili za utrku. Napokon su ujutro bili sretni, jer se sve činilo uredu, svi dijelovi su djelovali dobri. Onda se ovo dogodilo. Ovo je loše za sve nas.'
Tako Leclerc nije postao prvi domaći vozač koji je slavio na VN Monaka poslije 90 godina. Zadnjem Monežaninu kojem je to uspjelo bio je Louis Chiron koji je bio najbrži u Bugattiju 1931.