Nakon što su Jolyon Palmer i Danil Kvjat već izgubili svoje mjesto za volanom F1 bolida, isto bi se moglo dogoditi Pascalu Wehrleinu i Felipeu Massi, a povratak u elitno automobilističko natjecanje bilo kome od njih bit će jako teško ostvariv...
U Formuli 1 sljedeće sezone neće biti promjene postava najjačih momčadi, ali nekim vozačima u manjim ekipama mogao bi doći kraj. Jolyon Palmer već je dobio otkaz u Renaultu, a Danil Kvjat u Toru Rossu i gotovo sigurno ih više nećemo gledati među vozačkom elitom, dok ista sudbina prijeti još dvojici vozača.
Felipe Massa već se oprostio od svoje karijere u Formuli 1 na kraju prošle sezone, da bi ipak odlučio ponovo uskočiti u bolid Williamsa kada je momčad napustio Valtteri Bottas. Sada 36-godišnji Brazilac pokušava uvjeriti šefove da ga trebaju zadržati i u 2018. godini, no čini se bezuspješno.
Williams je bacio oko na Paula di Restu i Roberta Kubicu, a jedan od njih dvojice trebao bi nastupati za ekipu uz Lancea Strolla sljedeće sezone, dok bi viceprvaku iz 2008. godine napokon trebao doći kraj.
Za razliku od Masse koji je jedan od najdugovječnijih vozača Formule 1 i nema se pravo pretjerano ljutiti zbog eventualnog otkaza, Pascal Wehrlein mora biti razočaran, jer mu s 23 godine prijeti ista sudbina.
Naime, sve se glasnije priča o tome kako ga Sauber neće zadržati, a zamijeniti bi ga trebao talentirani Charles Leclerc, što nije iznenađenje, jer švicarska momčad postat će od sljedeće sezone poligon za razvoj Ferrarijevih juniora, a Francuz je jedan od njih.
Sauber sada mora birati između Marcusa Ericssona i Pascala Wehrleina, a čini se da će njemački vozač lošije proći, jer je ugovor sa Šveđaninom unosniji za poslodavca.
Tako će daroviti Wehrlein ostati bez svog mjesta u sportu i morati potražiti novi izazov te mu nezasluženo prijeti kraj F1 karijere, a da nije imao pravu priliku pokazati što zna. Velika šteta, jer je još prošle zime bio ozbiljan kandidat za mjesto u bolidu Mercedesa, nakon što se umirovio Nico Rosberg. Tu je priliku propustio i sada mu se tek ostaje nadati da u budućnosti poslodavci neće zaboraviti na njega. Ako ništa, za razliku od trojice ranije spomenutih vozača, on ima barem neke izglede vratiti se jednog dana u sport...