Sportskoj javnosti predstavljen je 28-godišnji direktor KK Zadar Marino Čačić čije je imenovanje za glavnog operativca kluba bilo veliko iznenađenje čak i za najbolje poznavatelje prilika u zadarskoj košarci
Riječ je o diplomiranom komunikologu koji je od 2009. do izbora za direktora KK Zadar radio u sektoru prodaje Hrvatskog telekoma.
'Prvu utakmicu Zadra gledao sam 1995. godine, a od 1997. sam redovit na svim utakmicama. Uz emocije koje su me držale uz klub s vremenom sam počeo razmišljati o funkcioniranju kluba i načinima da ono postane kvalitetnije', rekao je Čačić
Priliku je, kaže, uvidio u pretvorbi. Svoje je ideje u obliku elaborata predočio čelnim ljudima kluba.
'Svidjelo im se ono što su vidjeli i sada sam tu', ustvrdio je mladi direktor KK Zadar koji je na svom prvom susretu s novinarima ostavio dojam osobe koja je spremna uhvatiti se u koštac s nagomilanim problemima. Prvi od njih je činjenica da je nakon pretvorbe klub ostao dužan 12 milijuna kuna vjerovnicima koji svoja potraživanja nisu željeli pretvoriti u dionice kluba.
'Pokušat ćemo pokrenuti priču u kojoj će se prepoznati i novi sponzori i vjerovnici. Osnovni cilj je financijska stabilizacija kluba, sistematizacija radnih mjesta i okretanje vlastitom igračkom kadru. Promjena će biti. U kojem opsegu i kojem vremenskom intervalu, teško je reći. Klub mora funkcionirati po principu 'koliko novaca ima na raspolaganju, toliko se smije trošiti'. Ne smije se ići u dubioze niti potpisivati igrače koje nećemo moći podmiriti. Organizacija kluba mora biti takva da bude u službi prve momčadi, moramo smanjiti fiksne troškove i što je više moguće imati igrača iz vlastitog pogona. Tu prvenstveno mislim na solidne klupske igrače. Uvjeren sam da se takvi stvaraju, dok se vrhunski rađaju', kazao je Čačić koji detalje elaborata s kojima je osvojio naklonost Nadzornog odbora nije želio iznositi u javnost.
Priča o stabilnom ABA-ligašu koji će se oslanjati na vlastiti igrački kadar u Zadru se već nekoliko puta zavrtjela, no još uvijek nije zaživjela. Je li grad košarke konačno dobio dječaka poput onog iz bajke 'Carevo novo ruho' koji će iskreno viknuti 'Car je gol!' ili je u pitanju novo nepostojeće ruho ogoljene zadarske košarke, trebali bi pokazati prvi potezi Marina Čačića, direktora koji će u radnoj zajednici šefovati ljudima koji su u klubu gotovo čitav njegov životni vijek.
POREDAK