totalno ludo

Pogledajte kako je pilot Ferrarija u rano jutro svojim bolidom jurio ulicama mirnog talijanskog gradića: Oprostite ako sam nekoga probudio...

19.06.2020 u 14:45

Bionic
Reading

Nova sezona Formule 1 zbog pandemije koronavirusa još nije započela, a prva bi se utrka trebala voziti 5. srpnja za Veliku nagradu Austrije. Sve momčadi zato naporno rade kako bi svoje bolide u sljedećih nekoliko dana što bolje pripremile za toliko očekivani start

U novoj sezoni momčad Ferrarija ima velika očekivanja, nadaju se kako mogu napasti naslov prvaka, pa svaki trenutak koriste kako bi dodatno 'nabrijali' svoje nove bolide. Testiranja se odvijaju u Maranellu, a sada je Charles Leclerc - u dogovoru s čelnicima momčadi - odlučio pokazati kakva se nova 'zvjerka' cijelo vrijeme skrivala u Ferrarijevoj garaži.

Završnu je probu Ferrari obavio u krugu svoje tvornice u Maranellu, a onda je Charles Leclerc dobio 'zeleno svjetlo' da se provoza gradskim ulicama, kao prvi pilot formule 1 u modernoj eri kome je takvo nešto dopušteno.

A Leclerc nije štedio novi Ferrarijev bolidu (SF1000), s kojim će startati na Velikoj nagradi Austrije 5. srpnja. Inače, ovaj je bolid specijalno konstruiran u čast 1000. utrke Formule 1 koja se 19. srpnja vozi na Hungaroringu za Veliku nagradu Mađarske.

Izvezao je tako Leclerc 'bijesnu pilu' iz tvorničkog kruga i krenuo kroz pitoreskni talijanski gradić. Problem? Pa, bilo je rano jutro, a bolid formule 1 izuzetno je bučan, čak i kad ne radi pod punim opterećenjem.

Leclerc se provezao gradskim ulicama kako bi stigao na obližnju stazu Fiorano u sklopu koje je i veliki Ferrarijev muzej. Bila je to prva proba novog Ferrarijevog SF1000 modela nakon punih 110 dana stanke zbog pandemije koronavirusa. Prije toga su sva testiranja odrađena u Španjolskoj i svi su u Ferrariju bili izuzetno zadovoljni performansama svog 'dragulja'.

'Dobro jutro Maranello, oprostite ako sam probudio nekoga, samo sam radio svoj posao', napisao je Leclerc na društvenim mrežama te dodao:

'U principu se volim buditi rano, ali sam jutros imao sjajan razlog za takvo nešto. Bilo je uzbudljivo sjesti ponovno u bolid, posebno na jednoj tako specifičnoj ruti. Vratiti se ponovo u kokpit je isti osjećaj kao kad se vratite svojoj kući. Izgledalo je zabavno reći svima da smo spremni započeti novu sezonu.'

Leclercova vožnja ulicama Maranella podsjetila je na sličnu iz 1947. godine, kad je Enzo Ferrari na isti način provozao svoj tadašnji bolid, a momak iz Monaka je prošao upravo ulicom Via Abetone Inferiore pa pored Ferrarijevog muzeja, ulicom Gillesa Villeneuvea do staze Fiorano.

Istina, nije daleko, ali bilo je poprilično bučno za te rane jutarnje sate u mirnom Maranellu. Kako god bilo, tu ipak svi više ili manje žive 'na račun' Ferrarija, pa