Charles Leclerc ostvario je na Spa Francorchamps prvu pobjedu u karijeri na dan koji potvrđuje da ovog talentiranog mladića zaista u životu prate tragedije...
Mladi 21-godišnji Monegašanin za volanom Ferrarija napokon je dočekao svoj dan ove nedjelje na Velikoj nagradi Belgije, kada je trijumfirao ispred Hamiltona i Bottasa, no pravo slavlje je izostalo.
Naime, dan prije dogodila se velika tragedija odmah nakon kvalifikacija Formule 1, kada su na stazu izašli vozači Formule 2, a u stravičnom sudaru Anthoine Hubert izgubio je život.
Za sve francuske vozače u elitnom automobilističkom natjecanju to je bio veliki šok, jer izgubili su vršnjaka i prijatelja koji ih je pratio na njihovom razvojnom putu pa je Gasly plakao u boksu, a silno potresen bio je i Leclerc kojeg takve tragedije čini se prate kroz cijeli život.
Naime, ranije je izgubio jednog od najboljih prijatelja, Julesa Bianchija koji je 2014. godine stradao u Suzuki, u trenucima kad su ovog darovitog Francuza povezivali s mjestom u Ferrariju. Nedugo zatim, Charlesu je preminuo i otac Herve koji je najzaslužniji što je uopće dogurao tako daleko u automobilizmu.
Sve je to utjecalo na mladog vozača Ferrarija koji je potresen utrku u Belgiji odvezao – šutke. Naime, poznato je da vozači mnogo komuniciraju putem radio veze sa svojim trkaćim inženjerima, obično se raspravlja o mnogim tehničkim i taktičkim pitanjima, što Leclerc uopće nije radio. Tek se triput javio u ranoj fazi trke, a zatim bez riječi odvezao svoj bolid do cilja i prve pobjede. Čak od šefova nije tražio niti da mu maknu Sebastiana Vettela koji je neko vrijeme vodio ispred njega, ali na potrošenim gumama. Sami su to napravili.
'Ne, mislim da nisam ništa rekao od prvog do zadnjeg kruga. Mislim da ih nisam ništa tražio,' izjavio je Charles Leclerc nakon utrke koji u prvoj pobjedi u karijeri nije mogao u potpunosti uživati.
'Prva pobjeda je dobar osjećaj, ali je teško uživati tijekom ovakvog vikenda,' priznao je nakon prolaska ciljem.
Nadajmo se da je s nesrećom Huberta došao kraj tragedijama oko Leclerca i u automobilizmu općenito, bar u sljedećih desetak godina...