Odluka Europskog nogometnog saveza (UEFA) da odgodi EURO 2020. za sljedeću godinu nije bila jednostavna za krovno tijelo europskog nogometa o čemu svjedoče prihodi od EURA 2016. godine kada je UEFA zaradila skoro dvije milijarde eura
Euro 2016. godine organiziran je u deset gradova u Francuskoj, a urodio je s 1.92 milijardi eura prihoda za Uefu, kako se navodi u financijskom izvješću za razdoblje 2015./2016.
To je više od 500 milijuna eura (+38%) u odnosu na izdanje EURA 2012. godine u Poljskoj i Ukrajini, a neki stručnjaci procjenjuju da je UEFA planirala čak 6.1 milijardi prihoda eura na EURU 2020., tvrdi agencija AFP.
Veliki dio prihoda čine prodaja televizijskih prava EURA, koje su iznosile 560 milijuna eura 2004. u Portugalu, 802 milijuna eura u 2008. (Austrija-Švicarska), 837 milijuna eura u 2012. (Poljska/Ukrajina) i 1.024 milijardi eura u 2016. (Francuska), kada je eurupsko prvenstvo prenosilo 200 TV-kanala u 230 zemalja širom svijeta.
UEFA je prije četiri godine prikupila 483 milijuna eura za komercijalna prava (marketing emisije, sponzorstva i licencna prava), a prihodi od ulaznica s oko 2,5 milijuna prodanih karata, čime je UEFA zaradila 269 milijuna eura, dok je za Euro 2020. godine u optjecaju bilo više od tri milijuna ulaznica.
Također, dvanaest gradova-domaćina EURA 2020. moglo je očekivati znatan financijski prihod. Tako se navodi da je Saint-Etienne, jedan od gradova-domaćina iz 2016. godine imao 45.1 milijuna eura čistih prihoda, čak 17 puta više od troškova koje je za organizaciju imao taj grad.