Nico Rosberg dobio je zadatak iskušati na prvom slobodnom treningu u Belgiji koncept zaštite kokpita vozača poznat pod nazivom Halo. Pokazao je da je s njim na bolidu moguće odvesti jako brzi krug...
Njemački 31-godišnji vozač u Belgiji ganja pobjedu kojom bi se približio Lewisu Hamiltonu u ukupnom poretku, a to što Britanac zbog promjene motora mora startati sa samog začelja trebalo bi mu pomoći.
Rosberg je na stazi Spa Francorchamps također imao zadatak testirati i Halo koncept zaštite glave vozača koji bi u budućnosti trebao biti ugrađen na sve F1 bolide. Upravo zbog uzbrdica i nizbrdica na stazama kao što je belgijska Halo nije potvrđen kao službeno rješenje zaštite vozača za sljedeću sezonu, jer nije testiran do ovog vikenda u takvim uvjetima. No, ako je suditi prema onome viđenom ovog petka, Halo je položio ispit i spreman je za uvođenje u svijet utrkivanja.
Naime, Nico je s Halo konceptom na bolidu izašao na stazu i odvezao krug 1:49.4, koji je u tom trenutku bio gotovo sekundu i pol brži od konkurencije. Do kraja prvog slobodnog treninga dosta vozača nije uopće uspjelo nadmaštiti ovo vrijeme, a vozač Mercedesa tvrdi da mu šipke oko glave nisu smetale pri vožnji.
'Uopće mi nije smetalo dok sam vozio i čak sam odvezao najbrže vrijeme. Mislim da je to bilo uspješno testiranje,' izjavio je Nico Rosberg nakon treninga.
Unatoč dobrim rezultatima testiranja i dalje ostaje otvoreno pitanje kada će FIA narediti obavezno ugrađivanje Halo koncepta i hoće li ga uopće prihvatiti kao konačno rješenje zaštite...
Subotnje kvalifikacije na rasporedu su u 14 sati.