VIRTUALNI MOBILNI OPERATER

24mobi donosi zabavu narodu

12.05.2014 u 20:02

Bionic
Reading

Najčitaniji dnevni list u Hrvatskoj 24sata zajedno s telekomunikacijskim liderom, Hrvatskim Telekomom, u subotu, 10. svibnja je pokrenuo 24mobi, prvu medijsku virtualnu mobilnu mrežu u ovom dijelu Europe. Svojim besplatnim sadržajem 24mobi donosi novu dimenziju životnom stilu te interesima korisnika koji su zaljubljeni u život i u stalnoj potrazi za zabavom

Ovaj revolucionarni virtualni mobilni operater predstavlja idealan spoj najvećih aduta medijskih i telekomunikacijskih lidera te je u skladu sa najnovijim svjetskim trendovima IT tržišta. Uz korištenje jedinstvene mobilne prepaid usluge u Hrvatskoj omogućava besplatne medijske i zabavne sadržaje uz telefoniranje, SMS, MMS i surfanje internetom. Tako će svi korisnici 24mobi, uz uobičajene mobilne usluge, svakodnevno moći prelistati mobilne novine 24sata uz kratki pregled najzanimljivijih vijesti koje će sutradan biti objavljene u novinama ili na webu, te uživati u dodatnim besplatnim ekskluzivnim sadržajima 24sata na svojem mobilnom telefonu.

Zabavni potencijal ovog projekta istaknula je Marica Jakopović, voditeljica ovog projekta u 24sata: 'Mobilna poslastica je uvijek uz korisnike s dodatkom 'breaking news' SMS koji će isporučiti najvažnije informacije onog trena kada se dogode te dnevnim SMS horoskopom koji će otkriti kakav će im biti dan. Stoga je i marketinški slogan koji prati lansiranje ove naše usluge vrlo jasan – 'Zabava narodu'. Dodatnu posebnost i prepoznatljivost projektu pridonijeli su brending i kampanja kreativne agencije Najlon koja je kreirala lik ninje kao utjelovljenje mreže 24mobi i kroz kojeg će se graditi odnos s korisnicima', ističe Jakopović.

24mobi sadrži sve prednosti prepaid usluge, jer pruža korisnicima jednostavnu kontrolu nad budžetom s ciljem korištenja mobilnih usluga, ali im pruža i dodanu vrijednost kroz besplatne sadržaje za korisnike. 'Smatramo da taj fokus uz kvalitetnu osnovnu uslugu mobilnih komunikacija, ima svoje mjesto na tržištu koje nije ispunjeno postojećom ponudom te smo uvjereni da će usluga lansiranja zabave direktno na telefon biti iznimno atraktivna za našu ciljanu skupinu', potvrđuje Tomislav Klarić, direktor posebnih projekata u 24sata.

'Slušajući naše korisnike identificirali smo dio koji HT trenutno ne pokriva s niti jednim postojećim brendom te smo mu odlučili pristupiti kroz suradnju sa 24sata koji se pokazao kao idealan partner za ovaj dio tržišta. Naposlijetku, ti ga korisnici čitaju, cijene i vole', zaključuje Nataša Rapaić, Član Uprave i Glavni operativni direktor za privatne korisnike, Hrvatski Telekom.

'HT u projekt unosi snagu i pouzdanost telekomunikacijskog partnera, a 24sata svoje najjače adute: snažan, visoko prepoznat i popularan brend, sadržajnu nadogradnju mobilnih opcija te najjaču medijsku platformu. 24mobi se, kao i svaki ozbiljni poslovni poduhvat, temelji na poslovnom modelu koji za svoj krajnji cilj ima profitabilnost - i za 24sata i za HT. Vraćanje investicije je predviđeno u relativno kratkom roku' ,' izjavio je Radovan Klaić, član Uprave 24sata zadužen za razvoj novih poslovnih modela.