Višekanalna oglašivačka mreža Defy Media ključ u bravu stavila je u studenom 2018. godine, ali kontroverze ne prestaju
Nakon propasti mreže Defy Media skupina od oko 50 kreatora sadržaja mogla bi ostati bez više od 1,7 milijuna američkih dolara.
Ally Bank, jedan od financijera mreže Defy Media, oglasio se na Twitteru nakon što ih je youtuber Matthew 'MatPat' Patrick javno prozvao i zatražio povrat novca kojeg je Defy Media ostala dužna.
U tvitu su naveli kako su toj mreži posudili novac kojeg nisu dobili nazad jer su se u Defy Mediji našli suočeni s velikim gubicima, a vlasnici su odbili nastaviti ih financijski podržavati. U tijeku je postupak likvidacije u kojem bi Ally Bank mogao izgubiti većinu svog novca. Suosjećaju sa svima pogođenima propašću Defy Media jer će i sami iskusiti značajan gubitak.
Patrick nije prvi youtuber koji je javno progovorio protiv Defy Medie, višekanalne mreže koja je tvorcima sadržaja na YouTubeu dogovarala oglašavanje i sponzorstva velikih tvrtki. Ryland Adams, jedan od najvećih vlogera na YouTubeu, također se obratio Ally Bank putem Twittera prije no što je objavio vlastito svjedočanstvo u prosincu prošle godine. No, Patrickov je video bio prvi koji je polučio reakciju.
Defy Media ključ u bravu stavila je u studenom 2018. godine. Dosad su protiv te tvrtke zaposlenici i ulagači podnijeli više tužbi, između ostalog i zbog zavaravanja.
Direktori te mreže navodno su od youtubera tražili odgodu isplate. Ispostavilo se, opet navodno, kako su to učinili ne bi li poslovne knjige izgledale bolje kad ih prikažu investitorima.
Defy Media nije jedina u problemima - i drugim višekanalnim mrežama poput primjerice Machinime također prijeti stečaj. Zbog toga su mnogi počeli preispitivati taj način poslovanja te razmatrati druge model, poput primjerice AdSensea, piše Verge.