Amazon želi patentirati metodu i sustav za isporuku paketa temeljenog na očekivanoj kupnji. Jeff Bezos i društvo smatraju kako mogu pogoditi koji ćete proizvod poželjeti kupiti, bez obzira na to radi li se o elektronici, odjeći, knjigama, kozmetici...
Kao i mnogi drugi trgovci, Amazon do takvog zaključka može doći praćenjem uzoraka ponašanja pri kupnji i drugih vezanih podataka koje ste mu (svjesno ili ne) ustupili.
Sustav koji su osmislili i pokušavaju patentirati počiva na tome da se proizvode, za koje smatraju da biste ih mogli poželjeti, prebace u najbliže vam skladište ne bi li vas proizvod čekao spreman i prije no što obavite transakciju.
U prijavi za patent čak su napomenuli kako bi manje koštalo dati vam proizvod besplatno – čak i ako niste kliknuli da biste ga kupili - nego ga vraćati u skladište iz kojeg je dopremljen, piše Tech Crunch
Nekima će vjerojatno biti pomalo jezivo to što velika korporacija zna dovoljno o njima u anticipiranju iduće kupnje. Druge će razveseliti to što će isporuka biti brža, a bit će i onih koji će jedva dočekati priliku da netko drugi razmišlja umjesto njih.
Kako god bilo, Amazon će novim sustavom dati konkurenciji puno štofa za razmišljanje. A i društvu u Googleu.