Amazon planira značajnija ulaganja u poboljšanje svojih skladišta i proizvodnju video sadržaja, što će pogoditi dobit u tekućem tromjesečju, pa je cijena dionice kompanije u četvrtak na Wall Streetu pala više od 4 posto, prenosi HINA
Američki div za internetsku prodaju blago je podbacio u odnosu na procjene analitičara o prihodima od prodaje u blagdanskoj sezoni. Kompanija, koja trenutno diljem svijeta zapošljava više od 300.000 ljudi, objavila je u četvrtak kako je u četvrtom lanjskom kvartalu zabilježila prihode od 43,7 milijardi dolara, što je 22 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije. Analitičari su ipak očekivali veće prihode od prodaje, u iznosu od 44,7 milijardi dolara, nakon što je Amazon nedavno objavio kako je za proteklih blagdana zabilježio najbolju prodaju ikad.
U cijeloj prošloj godini prodaja tvrtke porasla je za 27 posto, na 136 milijardi dolara, pri čemu se neto dobit učetverostručila, s 596 milijuna na 2,4 milijarde dolara. Amazon procjenjuje kako će operativna dobit u prvom ovogodišnjem tromjesečju iznositi između 250 i 900 milijuna dolara, u odnosu na 1,1 milijardu dolara u istom razdoblju lani.
Tvrtka značajno ulaže u unaprijeđenje logistike, kao i u širenje pretplatničkog video sadržaja Prime Video.
'Amazon se nalazi usred velikog širenja svoje logistike i infrastrukture, što je otpočelo sredinom 2016. i nastavit će se kroz većinu ove godine. Povećali su skladišni prostor za 40 posto, značajno uložili u svoje poslovanje u Indiji te proširili svoju brzorastuću internetsku cloud platformu Amazon Web Services', kaže Martin Garner, analitičar u konzultantskoj kući CCS Insight.
HINA