S trenutno 14 posto tržišnog udjela, Philipsovi monitori drže vodeću poziciju u Istočnoj Europi dok ukupni tržišni udio oba brenda dostiže skoro 22 posto
Philips je također preuzeo lidersku poziciju u segmentu 27-inčnih /68,5 centimetara) s 15 posto udjela na tržištu, a zajedno s AOC-om posjeduje skoro 24 posto tržišta u segmentu ovih velikih zaslona.
'Kombinacija naše prodaje i marketinške strategije dovela nas je do ovog uspjeha. Uložili smo u segment velikih ekrana i boljih rezolucija koji povećavaju produktivnost korisnika. Drago nam je što možemo vidjeti koliko nam se strategija isplatila', komentirao je najnovije podatke analitičke tvrtke Context komentirao je Krešo Jurak, voditelj prodaje za regiju Adriatic.
AOC trenutno drži treće mjesto u regiji Adriatic, nakon kojega slijedi Philips što ih zajedno dovodi do vodeće pozicije u regiji s tržišnim udjelom od gotovo 22 posto, priopćili su iz MMD-a.