Novi modeli televizora s tehnologijom Ambilight dobit će i novi operativni sustav Titan, koji je izrađen po mjeri
TIjekom događanja TP Vision Live 2024 u Barceloni u Španjolskoj predstavljeno je više noviteta iz ponude uređaja brenda Philips.
Serija televizora s tehnologijom Ambilight - koja ove godine obilježava 20 godina postojanja - bit će tako proširena s novim modelima OLED+, Premium OLED, Mini-LED i DLED.
Serija OLED+909 bit će dostupna u veličinama zaslona od 55, 65 i 77 inča (139,7/165,1/195,5 cm), s P5 AI obradom 8. generacije, tehnologijom META 2.0, četverostranim Ambilightom i zvučnim sustavom Bowers & Wilkins 3.1 snage 81 W.
Serija OLED809 bit će lansirana u veličinama zaslona od 42, 48, 55, 65 i 77 inča (106,6/121,9/139,7/165,1/195,5 cm) s P5 AI obradom 8. generacije, panelima OLED_EX veće izlazne snage (do 1.300 nita) i trostranim Ambilightom.
PUS8909 'The One' LED TV bit će dostupan u verzijama od 43, 50, 55, 65, i 75 inča (109,2/127/139,7/165,1/190,5 cm), P5 obradom, trostranim Ambilightom i operativnim sustavom Titan (o kojem ćemo reći nešto više malo kasnije).
Svi premijski modeli za ovu godinu dolaze s novim Game Barom za poboljšano upravljanje postavkama za igranje, značajkom MEMC i frekvencijom osvježavanja zaslona od 144 Hz, uključujući za Dolby Vision Gaming.
Osma generacija procesora P5 AI ima novu značajku Ambient Intelligence V3, koja bi trebala optimizirati HDR postavke prema razini ambijentalnog osvjetljenja.
Punjenje na svjetlo na otvorenom i u zatvorenom prostoru
Tijekom predstavljanja posebnu pozornost privukle su naglavne slušalice A6219 GO.
Naime, opremljene su tehnologijom Powerfoyle, koja omogućuje svjetlosno punjenje i nadopunjavanje na otvorenom i u zatvorenom prostoru.
Sat vremena takvog punjenja po vedrom i sunčanom danu trebalo bi osigurati do tri sata reprodukcije. Za oblačnog vremena taj je omjer sat punjenja za dva sate reprodukcije, dok u zatvorenom prostoru on iznosi jedan naspram jedan.
A6219 GO ukupno nude do 80 sati autonomije kad ih napunite do kraja. Opremljene su zvučnicima promjera 40 milimetara i zvučnim profilom iz serije Fidelio, s opcijom promjenjive značajke dinamičkog pojačanja basa. Također bi trebale biti otporne na vodu, znoj i prašinu (IP55), a jastučiće će biti moguće oprati.
A6709 GO su sportske otvorene TWS slušalice gumiranog dizajna, otporne na znoj (IP55), s dva mikrofona za pozive i poništavanjem pozadinske buke te trajanjem baterije od sedam sati (plus još 21 sat u prateće kućištu).
Model slušalica H6509 dolazi sa sustavom Hybrid Noise Canceling Pro i zvučnicima promjera 40 mm. No, također bi ih trebalo biti lakše povezati s kompatibilnim televizorima jer će ih operativni sustav Titan automatski prepoznati i prikazati na zaslonu.
Integracija s Titanom također bi trebala zajamči kašnjenje od 100 milisekundi ili manje. Baterija bi trebala potrajati do 40 sati (s uključenim poništavanjem buke), odnosno do 60 sati (bez poništavanja buke).
Novi soundbar TAB6309 odlikuje nizak profil (37 mm u visinu) i izlazna snaga do 320 W. Osim ispod TV-a, moguće ga je i montirati na zid, a bežični je subwoofer moguće postaviti vodoravno ili okomito.
Kompatibilan je sa sustavima Dolby Atmos i DTS Virtual:X 2.1. Za povezivanje podržava HDMI eARC, optički, Aux-in i USB reprodukciju, dok sustav Philips EasyLINK omogućuje upravljanje Philipsovim TV-om i soundbarom jednim daljinskim upravljačem.
Bežično povezivanje uključuje podršku za Bluetooth 5.3 i LE Audio.
Strateško partnerstvo za vlastiti operativni sustav
TP Vision je sklopio globalno strateško partnertstvo s tvrtkom Titan OS, koja je za njih po mjeri razvila istoimeni operativni sustav za pametne televizore. Titan OS, među ostalim, uključuje rješenja za oglašavanje kojima upravlja Titan Advertising, kako bi omogućio proizvođačima televizora proširenje poslovanja izvan hardvera.
Time bi im trebali omogućiti generiranje kontinuiranih prihoda za 40 posto tržišta televizora koji nemaju vlastiti operativni sustav (prema podacima tvrtke GFK za 2022. godinu).
Operativni sustav trenutno nudi podršku za više od 500 aplikacija, među kojima su Netflix, Prime Video, YouTube, Disney+, Pluto TV i DAZN. Njihov će broj biti s vremenom povećavan, a trebao bi obuhvaćati i lokalne aplikacije.
Debitirat će u dvije serije Philipsovih televizora ove godine - PML9009 i PUS8909 - i odabranim AOC-ovim uređajima u Europi i Latinskoj Americi.
Istu uslugu u Titanu namjeravaju nuditi i drugim proizvođačima. Već su sklopili strateško partnerstvo s maloprodajnim tehnološkim lancem Currys, prisutnim u u Velikoj Britaniji i nordijskim zemljama. Currys će, između ostalog, lansirati operativni sustav na vlastitim JVC televizorima.