Australska regulatorna agencija stala je na stranu kupaca i potrošača te naložila Appleu kako im ne smije uskraćivati mogućnost servisa
Australski savezni sud je, na zahtjev regulatorne agencije Australian Competition and Consumer Commission, odrezao Appleu devet milijuna dolara globe zbog zloglasnog buga Error 53 koji je pogodio velik broj korisnika tijekom prošle godine.
SITNICE IZ POVIJESTI
Koliko doista znate o Appleu? Iskopali smo neke lude podatke
Problem je bio u tome što su jabučari australskim potrošačima uskratili mogućnost popravke njihovih uređaja kod trećih servisera i nisu ponudili nikakvu mogućnost odštete, s obrazloženjem kako su uređaji bili podvrgnuti neovlaštenom servisiranju.
Agencija ACCC je u obrazloženju navela kako kupci i potrošači imaju pravo na obavljanje servisa po njihovom izboru sve dok 'popravak ne šteti sustavu na kojem smartfon počiva'. To se odnosi, između ostalog, popravke poput zamjene zaslona. Uz milijunsku globu Apple je upozoren kako se ne smije upuštati u slično ponašanje u budućnosti.
Jabučari su uzvratili priopćenjem u kojem su naveli kako 'stalno traže načine kako poboljšati uslugu' te kako su s ACCC-om imali 'vrlo produktivne razgovore'.
Tijekom 2016. godine u Appleu su ustvrdili kako se Error 53 pojavljuje nakon što korisnik u servisu zamijeni tipku Home. Problem s tim bugom bio je i predmetom zajedničke tužbe u Sjedinjenim Državama, koja je bila odbačena kao neutemeljena, piše 9 to 5 Mac.