Dok se u Volkswagen Group još uvijek tresu stolice od eko-skandala vezanog uz dosta dizelskih vozila, Audi ponešto okreće ploču u tom smislu i prikazuje kako upravo u dizelašima slijedi dominacija na čuvenim natjecanjima poput 24 sata Le Mansa. Nedavno su tako otkrili R18 bolid, kojem srce čini upravo V6 dizelaš...
Kod utrka izdržljivosti najbitniji je prelazak velike kilometraže u određenom vremenu, što traži optimalnu kombinaciju snage motora, upravljivosti vozila, pouzdanosti i učinkovitosti. I da, Audi je proteklih desetak godina potpuno dominirao Le Mansom, pobijedivši na osam od deset utrka s opakim dizelskim hibridima.
Postojeći modeli R18 e-quatrro su razvijali 558KS, no Audi je lani ipak izgubio od sestrinske tvrtke Porsche, koji su stvar osvojili vlastitim hibridom. Audi je spreman za novu rundu - predstavljanjem nove generacije R18 bolida, koji njihovim riječima predstavlja 'novu razinu dizajna i male mase'.
Trenutno nema mnogo tehničkih detalja, no poznato je kako je Audi odlučio integrirati litij-ionske baterije i 'optimizirati' V6 dizelski motor. Rezovi se ipak osjete uslijed krize koja trese VW. I Audi i sestrinska tvrtka Porsche će ovaj put nositi po dva bolida za 2016. godinu, kako bi stvari bile 'učinkovitije'.