Audi već neko vrijeme koketira s idejom proizvodnje električnih automobila, no svi ambiciozni planovi ostali su zasad samo mrtvo slovo na papiru
Audi je namjeravao, baš poput Mercedesova električnog SLS-a, lansirati R8 e-tron, no od komercijalne proizvodnje odustalo se zbog prekratke autonomije. U Ingolstadtu su željeli postići bar 400 km s jednim punjenjem pa su projekt zaustavili kad se pokazalo da električni superautomobil jedva može doseći polovinu ove udaljenosti.
Reuters sada piše kako je nakon BMW-ovog uspješnog upliva u segment električnih vozila s modelom i3 te Tesline, preko noći stečene, globalne popularnosti i Audi odlučio izbaciti adut iz rukava.
Navodno novi R8 sada može prevaliti više od 400 km s jednim punjenjem zahvaljujući učinkovitijem motoru, a isti pogonski sklop, zahvaljujući modularnoj platformi MQB, Audi planira upotrijebiti i na čitavoj paleti ostalih vozila - od modela A8 kojim bi konkurirali Teslinom Modelu S, do Q8 kojim bi se pohrvali s Teslinim nadolazećim električnim SUV-om - modelom X.
Bili živi pa vidjeli.