Najnoviji Rebootov Infogamer u punom je jeku, no što ga pored kvadrature izložbenog prostora čini drukčijim od prošlogodišnjeg izdanja, saznali smo na klasičan način - posjetivši ga
Zahvaljujući višegodišnjoj tradiciji, Rebootov Infogamer etablirao se kao 'mali Božić' za sve ljubitelje gejminga. Razlozi zbog kojih je toliko razvikan leže u tome da se radi o stalno rastućem sajmu te činjenici da na ovim prostorima doista ne postoji ništa slično njemu.
To je dijelom rezultat velike posvećenosti organizatora koji već dulje vrijeme nastoje igre i videoigre staviti u krupni kadar šire javnosti, mičući ih iz marginale posvećene klincima prema nečemu čime se, realno, svi bave te na čemu se doista može zaraditi. Da, gejming je biznis, a toga su sve više svjesni i mnogobrojni izlagači čiji se broj ove godine očekivano povećao.
Na sajmu je naime moguće pronaći sve od miševa do kućišta napravljenih tako da slijede prepoznatljivu agresivnu estetiku gejmerima privlačnog hardvera. Infogamer je u protekle četiri godine uvijek posvećivao pažnju 'stvarčicama' na kojima pokrećemo igre, no sada otvoreno možemo ustvrditi da nas bizarna kućišta, skupi miševi i prijenosnici s desecima gigabajta memorije (!) čekaju iza svakog ugla. I iskreno, drago nam je zbog toga. Kvragu, čak je moguće isprobati Alienwareove Steam Machinese opremljene slasnim novim Valveovim kontrolerom.
Indie sekcija Infogamera ponovno predstavlja lokalne i regionalne snage razvojnih studija, što kroz vidljivu potragu za potencijalnim novim zaposlenicima, što kroz prezentaciju niza interesantnih gejmerskih projekata. Hrabre nove snage, već poznati veterani te velik broj stranih razvojnih timova s radošću su predstavljali svoje nove i stare projekte, još jednom potvrdivši da lokalna ekipa i te kako prepoznaje potencijal svjetske gejming-industrije.
Na osnovi dojmova nastalih prva dva dana sajma moguće je također zaključiti da prisutnost većih izdavača, zahvaljujući lokalnim zastupnicima, doista postaje sve istaknutija i istaknutija. Activision, Ubisoft, Blizzard, Konami i Sony i ove godine su na sajmu prisutni sa svojom ponudom visokobudžetnih naslova, što je očekivano rezultiralo time da štandovi vrište headlinerima poput Fife, Call of Dutyja i sličnog. Da, moguće je vidjeti i već tradicionalno prisutne izloge s Farming Simulatorom, no potpuno je jasno da izdavači uglavnom prezentiraju nedavno izašle naslove, one koji diljem svijeta već 'uživaju' u bombastičnim reklamnim kampanjama.
Posjetiteljima to, iskreno, nije prevelik problem, s obzirom da velik broj naslova bez problema mogu isprobati, a svi znamo da je besplatni gejming uvijek najbolji gejming. Kad smo već kod 'besplatnih' igara, drago nam je vidjeti da Hearthstone dobiva sve veću popularnost kod lokalne publike. Turnir u ovoj digitalnoj kartaškoj igri koji se odvijao tijekom našeg prvog posjeta već je u ranim popodnevnim satima imao velik broj posjetitelja. Ovo je poprilično dobra naznaka dobre posjećenosti događaja esports idućih nekoliko dana jer, realno, Hearthstone, unatoč svemu, nije ni približno popularan kao, štajaznam, League of Legends
Najveća navala posjetitelja očekuje se ovog vikenda, tako da srijedu, četvrtak i petak svesrdno predlažemo kao idealne dane za posjet ukoliko niste zagorjeli fan ekstremnih gužvi. Infogamer se, podsjećamo, odvija od 11. do 15. studenog u paviljonima 8, 8a, 9 i 11A Zagrebačkog velesajma