Tvrtka kaže da ta značajka 'dodatno potiče otkrivanje brenda'
TikTok je počeo integrirati reklame u rezultate pretrage, što znači da ćete svaki put kad tražite hashtag, korisnika ili nešto treće dobiti brendirani sadržaj. Reklame se povlače iz sponzoriranih videa na platformi te postoje kao nastojanje 'poticanja otrkivanja brenda'.
Nekim korisnicima ovo bi moglo zasmetati, no najava jasno daje do znanja da će oglasi biti relevantni za upit pretraživanja i da će biti jasno označeni kao sponzorirana objava. Oglasi će također vjerojatno biti selektirani sukladno s vašim interesima očitanima putem prethodnih upita za pretraživanje i svim vašim različitim radnjama na platformi. Drugim riječima, algoritam će raditi ono što algoritam već radi, ali na novom mjestu.
Klik na sponzoriranu objavu neće prekinuti vašu pretragu. Oglas odražava iskustvo u feedu i omogućava korisnicima da nastave listati kroz rezultate pretraživanja, kliknuli na oglas ili ne. Oglašivača vjerojatno neće nedostajati, s obzirom na to da je značajka automatski omogućena za postojeće trgovce. Drugim riječima, oglašivači će morati birati žele li se isključiti iz prikazivanja uz rezultate pretraživanja.
Traka za pretraživanje bez reklama bila je zabavna dok je trajala, no ovaj TikTokov potez bio je neminovan, s obzirom da su konkurenti poput Instagrama istu stvar počeli raditi ranije ove godine. Također valja napomenuti da se oglasi već pojavljuju u redovnom TikTok feedu, smješteni između videozapisa koje objavljuju ljudi koje pratite, zaključuje Engadget.