YouTube čini novi potez kako bi se natjecao s popularnim značajkama TikToka i to uvođenjem novog eksperimenta na YouTube Shorts. Sada gledatelji imaju mogućnost transformirati komentare na koje naiđu na videozapisima u vlastite videozapise u stilu TikToka
Pomoću ove opcije korisnici mogu otkriti zabavne ili maštovite komentare na YouTube Shorts videozapisima i koristiti ih kao inspiraciju za stvaranje vlastitih jedinstvenih Shortsa. Dok točna mehanika ove značajke ostaje tajna, čini se da je inspirirana sličnom funkcionalnošću s TikToka.
Na TikToku korisnici mogu jednostavno izraditi kratke videozapise koje su izradili gledatelji od komentara, i to dodirom na željeni komentar i odabirom ikone videozapisa pokraj okvira za pisanje komentara. Što se YouTubea tiče, tek treba otkriti detalje o tome kako će implementirati ovu značajku, ali očito je da posuđuju uvide iz TikTokove trijumfalne formule.
YouTubeov eksperiment s omogućavanjem kratkih videozapisa koje stvaraju gledatelji iz komentara strateški je potez za produbljivanje angažmana publike i zabave. Uvođenjem ove nove funkcionalnosti, YouTube ima cilj učvrstiti svoju poziciju na brzom tržištu kratkih videozapisa, a istodobno potiče kulturu kreativnosti unutar zajednice korisnika.
Kada će se opcija pojaviti korisnicima za sada još uvijek nije poznato, no iz YouTubea su je najavili.
‘Provodimo eksperiment koji gledateljima na mobilnim uređajima omogućuje izradu kratkih videozapisa koji sadrže komentare objavljene na videozapisima koje gledaju. Iako kreatori već mogu odgovarati na komentare (objavljene na njihovom vlastitom sadržaju) Shortsom, želimo istražiti mogućnost da gledateljima ponudimo mogućnost stvaranja sadržaja iz komentara. Shorts će se pojaviti u Shorts feedu i na stranici kanala gledatelja. Shorts videozapisi koje su izradili gledatelji neće slati obavijesti kreatoru na čiji je videozapis komentar, niti autoru komentara. Kreatori ne mogu zabraniti da se njihovi komentari prikazuju u Shorts videozapisu, osim ako su komentari na njihovim videozapisima onemogućeni. Ovaj je eksperiment dostupan malom postotku gledatelja na mobilnim uređajima s Androidom i iOS-om diljem svijeta’, stoji u objavi ekipe YouTubea.