Facebook se opako želi postaviti i kao video platforma, a na sebi krije možda i preko osam milijardi video pregleda dnevno. Međutim, podaci od izdavača govore i o jednom poraznom detalju - samo 15 posto tog odgledanog sadržaja se prati s upaljenim tonom
Analitičari smatraju da to nije osobito iznenađenje, jer je Facebook platformu osmislio tako da ni ne traži od korisnika praćenje audio materijala, a izdavači su to jednostavno prihvatili. Vrijedi spomenuti da je i brdo sadržaja smještenog izravno na Facebook (dakle, ne nužno ukraden s YouTubea) sad već krcat golemim tekstualnim opisima i animacijama, kako korisnici servisa ni ne bi morali pratiti audio.
A tu je, naravno, i način na koji Facebook broji 'pregled' videa. Dovoljne su samo tri sekunde gledanja sadržaja i stvar je zabilježena kao odgledana. Izdavači i tvorci video sadržaja moraju učiniti sve što mogu kako bi uspješno privukli publiku u tom vrlo kratkom roku, a po svoj prilici ton nije toliko važan koliko ostatak onoga što čini video.
Više o svemu moguće je pročitati na stranici Digi Day