BMW-ova serija 2 već je neko vrijeme na tržištu, a po svoj prilici postala je prilično popularna. Riječ je o vrlo upravljivom automobilu kojem ne manjka ni performansi, a do sada je bio dostupan u izvedbama kabrio i kupe. Model je sada sazrio i za vrhunsko izdanje M
BMW M2 Coupé donosi već očekivane stvari - više snage, još bolju upravljivost te aerodinamiku kakvom se drugi modeli iz serije ne mogu hvaliti. M2 koristi trolitreni pogonski agregat koji razvija 370 konjskih snaga pri 6.500 okretaja, a u BMW-u se hvale i kako u načinu vožnje overboost (kada vozač pritisne papučicu gasa do kraja između 1.450 i 4.750 okretaja) okretni moment naraste na opakih 500 Nm.
Što se dizajna tiče, aerodinamika je vrlo očita - na M2 se nalazi brdo krilaca koja usmjeravaju zrak prema kočnicama i u motor. BMW navodi da je aerodinamičkim izmjenama smanjen aerodinamički otpor za pet posto.
Standardnu izvedbu će činiti ručni mjenjač u šest stupnjeva prijenosa, ali se kupci mogu odlučiti i na sedam-stupanjski M DCT automatski mjenjač s dvije spojke i nizom različitih programa vožnje. Uz Active M Differential i M Dynamic Mode, M2 će se veselo moći driftati po stazi, ali i munjevito pokrenuti sa startne linije bez proklizavanja.
Kad je riječ o ubrzanju, ručnim mjenjačem u BMW-u navode da je do stotke M dvicom mase tonu i pol moguće stići za 4,5 sekundi, dok uz M DCT model (koji je teži za kakvih 75 kilograma) do stotke ubrzava za 4,3 sekunde.
Sve ovo su Bavarci izveli bez astronomske potrošnje i emisija ispušnih plinova - barem kada je u pitanju normalna vožnja. BMW tako navodi da je potrošnja 8,5 litara na 100 kilometara (7,9 kombinirano) uz CO2 emisije od 199 grama po kilometru (185 grama kombinirano).