Neupitno je da će motori s unutarnjim izgaranjem završiti u ropotarnici povijesti, pitanje je samo kad. Ako je za suditi prema posljednjem kvartalnom izvještaju Baron Fundsa, kad je BMW u pitanju - prije nego kasnije
Dva analitičara jedne od vodećih svjetskih investicijskih tvrtaka pročešljala su BMW-ovo poslovanje te posjetila sjedište tvrtke u Munchenu i pogone za sklapanje električnih vozila i ugljičnih vlakana u Dingolfingu.
U razgovoru s BMW-ovim financijskim timom saznali su kako je pred automobilskom industrijom revolucija u pogonskoj tehnologiji, zbog čega zaključuju da bi u idućih deset godina Bavarci u cijelosti mogli ugasiti proizvodnju benzinaca i dizelaša.
Premda prilično nategnut, ovaj izvještaj nije i u potpunosti neutemeljen.
Za BMW-ovo kormilo će od svibnja iduće godine zasjesti 49-godišnji Harald Krueger. Direktor proizvodnje i član uprave bio je ključan čovjek za lansiranje projekta električnih i-automobila te je prilično naklonjen zelenim tehnologijama zbog čega Bloomberg već sada najavljuje novu eru BMW-a.
Činjenica jest da su moderni benzinci i dizelaši ekonomičniji i štedljiviji nego ikad prije te da im je uparivanjem s elektromotorima i baterijama udahnuta nova mladost, no potpuno električna budućnost je pred vratima.
Hoće li na njih zakucati za svega deset godina? Što vi mislite?