Facebook se bori da zadrži bazu korisnika: Procjenjuje se da ih danas ima 15 milijuna manje nego 2017. Izvješće Edison Researcha pokazuje da je postotak američkog stanovništva koji koristi Facebook pao sa 67 na 61 posto
Iako bi možda bilo malo pretjerano opisati Facebook kao starački dom, ova društvena mreža doživljava egzodus mladih ljudi, a istodobno se prijavljuje sve veći broj starijih od 55 godina.
Facebook se općenito bori zadržati bazu korisnika: procjenjuje se da ih danas ima 15 milijuna manje nego u 2017. Prošlotjedno izvješće Edison Researcha pokazuje da je postotak američkog stanovništva koji koristi Facebook, starijeg od 12 godina, pao sa 67 na 61 posto.
Edison je utvrdio da je 2017. Facebook koristilo 79 posto stanovnika između 12 i 34 godine; ta brojka sada je pala na 62 posto. Udio korisnika u dobnoj skupini od 35 do 54 godine iznosio je 72 posto, a sada 69 posto. No zato se udio korisnika Facebooka starijih od 55 godina u posljednjih godinu dana povećao s 49 na 53 posto.
Nije ni čudo da se onda svi ti tinejdžeri žale na poplavu zahtjeva za prijateljstvo roditelja, tetaka i stričeva te da mahnito bježe s platforme na kojoj ih se lako može nadzirati.
Nekoliko je mogućih razloga za to što mlađi korisnici napuštaju Facebook. Čak i ako izvješće nije pružilo čvrste razloge za egzodus, problemi privatnosti Facebooka i kršenja povjerenja navode se kao posljedice.
Pojava drugih platformi kao što su Snapchat i Instagram drugi su ključni razlog i obje su vrlo privlačne za mlađe generacije zbog svoje jednostavnosti i činjenice da prikupljaju manje privatnih informacija.
Facebook, naravno, posjeduje Instagram, ali to mu ne pomaže da ispravi situaciju. Vrlo je vjerojatno da će morati uvesti univerzalni sustav za razmjenu poruka kako bi zaustavio migraciju korisnika ili će na kraju morati prihvatiti to da je na putu da postane dom za umirovljenike u društvenim medijima.