HOĆE LI TO VIŠE?

Budućnost grafike u gamingu ili (još jedna) prijevara?

28.09.2014 u 08:29

Bionic
Reading

Tvrtka koja je prije nekoliko godina najavila grafičku revoluciju, sada je najavljuje opet. Ipak, neki su sasvim opravdano sumnjičavi

Euclidean je prije nekoliko godina predstavio tehnologiju koja bi u teoriji trebala nadomjestiti piksele i omogućiti nevjerojatnu detaljnost. Nakon nekoliko demonstracijskih videomaterijala, cijela stvar je utihnula, a mnogi insideri iz gaming industrije poput Notcha (autora Minecrafta) cijelu su stvar nazvali prijevarom

Spomenuta tvrtka nastavila je raditi na svojoj tehnologiji i prošle godine otpustila veliki broj ljudi. Sada se pak vraćaju na scenu s novom tehnologijom koju nazivaju 'Infinite Detail' i koju u akciji možete vidjeti u priloženom videu.

Euclidean grafika


Kao i u slučaju prije nekoliko godina, oni zagovaraju zamjenu piksela u korist čestica, što bi navodno rezultiralo nevjerojatnom detaljnošću uz značajno smanjenu glad za snažnim hardverom. U praksi bi se jednostavno trebalo skenirati okolinu i ona bi se u gotovo stvarnoj detaljnosti digitalizirala.

Kako će to i hoće li uopće funkcionirati u praksi, vidjet ćemo već sljedeće godine jer Euclidean najavljuje izlazak čak dviju igara temeljenih na spomenutoj tehnologiji.

Izvor: Kotaku