Citroën C4 Shine PureTech 130 EAT6
Izvor: Promo fotografije / Autor: tportal
Citroën C4 Shine PureTech 130 EAT6
Izvor: Promo fotografije / Autor: tportal
Prilikom redizajna proizvođači automobilu najčešće samo zategnu bore i, eventualno, dorade interijer. Prilikom osvježavanja C4, U Citroenu su otišli korak dalje - pod poklopac su ugurali novi motor
Trocilindraš od 1.2-litre još je jedan u nizu takozvanih umanjenih, downsize agregata čija je svrha iz manjeg obujma pomoću turbopunjenja i direktnog ubrizgavanja izvlačiti više snage i okretnog momenta uz nižu potrošnju nego li je to bio slučaj kod prethodnika - 1.6-litrenog atmosferskog četverocilindraša
Premda ima cilindar manje, sa zadovoljstvom se može ustvrditi da je Citroenov 1.2 u ovome potpuno uspio. Razlika se itekako osjeti posebice u gradskoj vožnji gdje se C4 pokazao izuzetno dinamičnim i startnim, te sposobnim podnijeti i daleko veća opterećenja nego što bi se očekivalo. Zahvale za ovo idu na račun mesnatog okretnog momenta dostupnog već od 1.500 okretaja.
Pritom je novi agregat i impresivno štedljiv pa ako ne radite previše kilometara, bolji je izbor od dizelaša.
C4 nije automobil koji ćete voziti sportski. Ovjes je premekan, upravljač bi mogao biti direktniji, a kočnice progresivnije, no zato su izolacija buke i vibracije motora svedene na minimum pa se gutanje stotina kilometara na autocesti pokazuje šalom. Tim više što je sad tu paket električnih sigurnosnih mjera koje se brinu da se ne prestrojite slučajno ili dok vam je netko u mrtvom kutu. Pohvale idu i na račun šesterostupanjskog automatika koji je svoj posao obavljao besprijekorno.
C4 je već izgledao dobro, pa dizajneri nisu imali mnogo posla oko unapređivanja vanjštine. Tu su sad nova LED svjetla sprijeda i straga, dok je interijer profitirao novim pročeljem armature sa sedmoinčnim multimedijalno-kontrolnim ekranom osjetljivim na dodir.
Francuski kompakt još se može pohvaliti jednim od najvećih prtljažnih prostora u klasi, a valja priznati da također ima i jednu od najudobnijih i najprostranijih unutrašnjosti.
Kad se sve navedeno uzme u obzir, C4 se pokazuje i više nego dobrim obiteljskim automobilom. Posebice s novim srcem.
Proizvođač: Citroen
Model: C4 Shine PureTech 130 EAT6
Vrsta motora: 1.2, tri cilindra, benzin
Obujam: 1.199 cm3
Snaga (kW/KS): 96/130 @ 5.500 o/min
Okretni moment (Nm): 230 @ 1.750
Potrošnja (l/100 km): 5,2/7,6/6,4
Ubrzanje (0-100 km/h): 10,8
Maksimalna brzina: 199 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.329/1.789/1.489
Cijena testnog modela do registracije: 185.110 kuna