Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover nastavlja se i u 2019. godini, a održat će se 12. ožujka u zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru
Novo izdanje konferencije donosi još bogatiji program s renomiranim domaćim i internacionalnim stručnjacima i liderima digitalne transformacije te prezentira širu sliku digitalne transformacije i najnovije trendove. Poseban fokus konferencije stavljen je na edukaciju, inspirativne primjere i uspješna konkretna rješenja za razvoj kompanija koje se digitalnom preobrazbom mogu u punom kapacitetu tržišno pozicionirati te biti efikasni u postupku i efektivni u rezultatu. Misija Digital Takeovera je osnaživanje aktivne uloge i primjene znanja pojedinca u kulturi neprestane disrupcije, transformacije i inovacije, uz snažan utjecaj na podizanje svijesti o važnosti digitalnog društva u cjelini. Prva dva najavljena predavača su Johan Ronnestam i Jesper Laursen.
Johan Ronnestam - vodeći švedski brand ekspert i inovator
Johan Ronnestam 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo jedan je od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svjetskih autoriteta u digitalnom marketingu te kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA-u, MTV, H&M i Volvo, stručnjak za brendiranje i TEDx-ov speaker. Na Digital Takeoveru, Šveđanin Ronnestam govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće.
Jesper Laursen - osnivač Native Advertising Institutea
Jesper Laursen, vodeći danski stručnjak za content marketing, na konferenciji u Zagrebu govorit će o aktualnim globalnim trendovima u medijskoj oglašivačkoj industriji. Laursen će na Digital Takeover konferenciji govoriti o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije. Također, pružit će publici uvid u aktualne i buduće trendove u industriji, kao i objašnjenje zašto je presudno imati jasnu multiplatformsku perspektivu kako bi se postigao bolji uspjeh. Publika će također imati priliku dobiti savjete o tome kako kvalitetno prenijeti i zašto je važno uskladiti komunikaciju i distribuciju sa životnim stilom današnjih korisnika. Laursen je ujedno i CEO vodeće danske agencije za content marketing Brand Movers i novinarske agencije Media Movers. U svijetu globalnog marketinga Laursen slovi za vizionara, a jedan od njegovih cjenjenijih projekata svakako je i Clever Content Conference & Workshop, najveća skandinavska konferencija o content marketingu.
Digital Takeover nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn.
Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na službenoj stranici.