Dobitnici nagrada, dodijeljenih tijekom konferencije Weboo 18+, su Miroslav Varga, Bruketa&Žinić i Brlog te Web marketing
Nagrade Masterweb su dodijeljene u kategoriji Web marketing kampanja 2013. Na natječaj su mogli biti prijavljeni svi radovi marketinških kampanja koji promiču kvalitetu i napredak u mogućnostima web marketing kampanje u regiji, doprinose poboljšanju i primjeni internetskog marketinga te podižu kvalitetu i inovativnost marketinške kampanje.
Na natječaj je prijavljeno simboličnih 18+ radova. U ocjenjivačkom odboru bili su Dijana Dabić Bengez (Idea studio), Višnja Željeznjak (LogIT) i Zvonimir Crnković (Reklam-net).
Organizatori kažu da su zaprimili desetke prijava izvan zadanog datuma koje su morali diskvalificirati iz natječaja, pa se nadaju da će za iduću dodjelu nagrada Masterweb prijave stići na vrijeme, do zadanog roka.
Kao najbolje marketinške online kampanje odabrane su:
Analytics oglašavanje (Miroslav Varga)
'Nakon prve takve kampanje desetak regionalnih stručnjaka za Google Analytics počelo je koristiti taj model. Kako čitatelji bloga postaju istovremeno komercijalisti, to blogu dodaje mjerljiv i direktan dodatak vrijednosti. U to, moguće je unutar tvrtke ciljati baš onu osobu za koju mislite/znate da je decision maker. Ulaganje u takvu kampanju je reda veličine tri do pet minuta, novca ne treba, a rezultat odaziva (leadova) je do sada 100 posto.'
Nikad ne znate što se može dogoditi (Bruketa&Žinić OM i Brlog):
'S ciljem upoznavanja mladih ljudi, vlasnika svojih prvih stanova, s prednostima GRAWE-ovog osiguranja doma, osmišljen je banner za pametne telefone i tablete koji prikazuje kako se kućne nezgode mogu dogoditi u trenu.
Zbog specifičnosti mobilnih platformi (samo Android podržava Flash) banner je napravljen u HTML-u. Kampanja je trajala dva tjedna na osam hrvatskih mobilnih portala. Banner je imao 8.827 klikova i ostvario CTR od 4,4 posto.'
Avanturistička putovanja (Web marketing)
'Putovanja mogu biti vrlo uzbudljiva. Integracijom stranice Avanturistička putovanja s australskom agencijom Intrepidtravel, ona postaju dostupna za sve hrvatske turiste željene avanture.'
Konferenciju o internetskom marketingu Weboo 18+, kojoj su teme social, mobile i design, još uvijek možete posjetiti u zagrebačkom Hypo centru.