istraživanje

Domaći hotelijeri ludi za Facebookom, evo kome još diže poslovanje

05.04.2018 u 13:23

Bionic
Reading

Rezultati istraživanja pokazuju kako samo 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju

METRO Cash & Carry je u suradnji s agencijom Hendal proveo istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala za promociju hotela restorana i kafića, takozvani HoReCa sektor. Rezultati pokazuju kako samo 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju. Istraživanje je provedeno na 350 ugostiteljskih objekata.

Istraživanje je provedeno ususret drugog HoReCa MeetUpa.

Hoteli su najprisutniji na digitalnim kanalima - devet od deset hotela ima web stranicu, a više od 76 posto prisutno je na Facebooku. Kada je u pitanju utjecaj digitalnih kanala na broj gostiju u hotelima, značajan utjecaj imaju upravo Facebook i web stranica.

Među restoranima digitalna prisutnost najznačajnija je na Facebooku - osam od deset restorana ima Facebook stranicu, dok šest od deset ima web stranicu. Da je Facebook stranica doprinijela značajnom porastu broja gostiju smatra 41,3 posto restorana, dok 29 posto isto pripisuje web stranici.

Najslabiju digitalnu prisutnost imaju kafići koji naglasak stavljaju na Facebook - šest od deset kafića ima Facebook stranicu, a četiri od deset web stranicu. Pri tome 13 posto kafića ima namjeru uskoro pokrenuti web stranicu.

Upravo zbog značajnog utjecaja digitalne prisutnosti na njihovo poslovanje, METRO će na HoReCa MeetUpu predstaviti digitalna rješenja koja će hotelijerima i ugostiteljima omogućiti besplatno i jednostavno kreiranje te hosting web stranice, kao i korištenje besplatne aplikacije za online rezervacije.

O važnosti inovacije i digitalizacije za HoReCa sektor govorit će Arnd Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG, a rezultate cijelog istraživanja predstavit će Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO-a Hrvatska. METRO će predstaviti i digitalne trendove u HoReCa sektoru u sklopu okruglog stola u kojem će sudjelovati predstavnici HoReCa industrije.

TEHNO IZBOR

Pronašli smo pet ultra laganih laptopa koji rasturaju

Pogledaj galeriju