Za razvoj svoje aplikacije MobilityONE tvrtka Make IT Easy je u suradnji sa Zagrebačkom burzom lansirala kampanju preko Funderbeam platforme za startup kompanije te mala i srednja poduzeća
Na istoj platformi ulagatelji odmah nakon inicijalne faze ulaganja mogu trgovati svojim udjelima putem koje u narednih 20 dana tvrtka namjerava prikupiti između 200.000 i 500.000 eura za izradu globalnog multijezičnog softvera u cloudu i izlazak na međunarodno tržište.
Aplikacija MobilityONE namijena je kao jednostavan i modularan alat za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija koji je s jedne strane upravlja svim aktivnostima povezanim s korištenjem vozila, a s druge pripadajućim budžetima i operativnim troškovima. MobilityONE već danas koriste klijenti poput AutoBenussi i Raiffeisen grupe, ističu.
Osnivači i njihova iskustva
Mladenu Hercegu osnivaču i inovatoru, koji je nedavno prodao firmu za flotni menadžment Car fleet management, u ovom projektu pridružila se ekipa poput Marka Linkea, suosnivača tvrtke Repsly čiji softver za unapređenje prodaje i promocije u maloprodaji, kako se ističe, danas koriste najpoznatiji brendovi u 80 zemalja svijeta te su globalni lider u tom segmentu.
Marko Linke vjeruje da primjenom dugogodišnjih iskustava i znanja okupljenog tima stručnjaka koji razvija MobilityONE, inovativna SaaS platforma za upravljanje voznim parkovima i flotni management te mobilnost budućnosti može izaći na globalno tržište.
'Sve tvrtke koje posjeduju svoja vozila mogu značajno unaprijediti kontrolu i upravljanje voznim parkom. Naše rješenje je već dokazano kod trenutnih klijenata. No ono što želimo, osim prebacivanja postojećeg rješenja u cloud, je ponuditi software za buduća rješenja iz segmenta mobilnosti, dakle autonomnu vožnju, car sharing i slično. Tržišni potencijal je golem. Rješenja se tek traže, a automobilska industrija je jedna od najvećih prema ulaganjima u istraživanje i razvoj, sa preko 100 milijardi eura investicije godišnje, od čega većina otpada upravo na software i budućnost mobilnosti. Naša je ideja napraviti inovativnu platformu u cloudu te izaći na globalno tržište. A vjerujemo da će nam se u već slijedećoj rundi priključiti institucionalni investitori', kaže Linke, vodeći investitor u MobilityONE.
Tržišni potencijal i usmjeravanje razvoja
'Izlazak naše kompanije na burzu, ne u klasičnom smislu već prikupljanjem kapitala putem platforme Funderbeam, događaj je koji će usmjeriti naš budući razvoj pružanjem financijske poluge. Svjesni smo globalne konkurencije, ali svojim rješenjem nudimo ono što drugih 20-30 ozbiljnih konkurenata nema, a to je pružanje svih podataka za upravljanje voznim parkom krajnjim korisnicima. Tržište na koje ciljamo vrijedno je danas tri milijarde dolara, a do 2030. će se prema procjenama povećati i do deset puta. U prvoj fazi ideja je testirati rješenje s lokalnim kompanijama na što ćemo se usmjeriti u 2022. godini, a potom fokus usmjeravamo na zapadnoeuropsko i američko tržište. Voljeli bismo zaigrati utakmicu u SAD-u. Vidjet ćemo kuda će nas odvesti razvoj, sve su mogućnosti otvorene. Možda nas prepozna neki svjetski provider', rekao je prilikom pokretanja kampanje predsjednik Uprave Make IT Easya Mladen Herceg.
Specifičnosti MobilityONEa
'MobilityONE aplikacija omogućava efikasno upravljanje voznim parkom, poput jednostavnog prikaza nužnih zahvata po svakom vozilu do budžetiranja troškova, a u budućnosti je naglasak na povezivosti. Bit je da upravljanje bude jednostavno i efikasno, a ne stihijski. Uzmite, primjerice, vozni park od 500 automobila i koliki je to izazov za nekoliko zaposlenika, od toga gdje stoji koji papir i koji je idući korak po svakom vozilu. Naš softver u tome pomaže: jednostavno sučelje omogućuje efikasno upravljanje svakodnevnim aktivnostima, od plana budžeta do sustava izvještavanja, a nudi se 20-ak različitih izvještaja. Ne želimo softver da ga mjesecima implementiramo sa IT odjelima klijenata već želimo ponuditi ‘plug-and-play’ proizvod u koji će korisnik unijeti podatke o vozilima te ga odmah krenuti jednostavno koristiti. Ovom investicijom želimo postići povezivost; povezivanje s aplikacijom za vozače i sa samim vozilima', pojašnjava detalje Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke zadužen za prihode.
Aplikacija MobilityONE SaaS se razvija na način da bude globalno primjenjiva; od prepoznavanja dijakritičkih znakova kako bi bila upotrebljiva za hrvatsku tvrtku ili za klijenta primjerice Argentine ili Koreje. Poslovne kalkulacije rađene su, ističe se, na vrlo konzervativnim pretpostavkama računajući na dva stupa prihoda, od korisničkih pretplata, a u kasnijoj fazi od prodaje analize podataka.
EU fondovi
Do sada je startup Make IT Easy prikupio 200.000 eura za razvoj svog softvera iz europskih fondova, a najnovijom rundom investiranja, kako kažu, ambiciozno ciljaju softversko rješenje presložiti za globalno tržište.
Zašto Funderbeam i Zagrebačka burza
Iako se razmišljalo o raznim opcijama prikupljanja kapitala, presudila je činjenica da je na Funderbeamu registrirano više od 24.000 investitora iz više od 130 zemalja svijeta što je dobra pretpostavka za izlazak na globalno tržište. Svaki investitor za svoj ulog dobiva token u istoj protuvrijednosti koji se mogu trgovati odmah po završetku ciklusa prikupljanja sredstava. Evaluaciju firme je radio Mazars iz Zagreba.
Podsjećaju kako je preko Funderbeama (prije korona krize) niz je domaćih kompanija uspješno prikupio novac, poput 'pametnih klupa solinske tvrtke Include ili Pivovare Medvedgrad.
'Sve zainteresirane, pozivamo da nam se priključe. Svatko se može priključiti, bilo sa parsto eura , bilo sa značajnijim sredstvima. Svaki investitor za svoju investiciju dobiva tokene u protuvrijednosti, koji se mogu trgovati na platformi odmah po završetku ciklusa prikupljanja sredstava', zaključili su.