Kao i većina igara Electronic Artsa, Dragon Age: Inquisition dobit će svoj co-op multiplayer mod. Divota...
Vlasnici Mass Effecta 3 pričat će vam o svačemu. Gotovo sigurno će vam spomenuti kako je igra sjajan posljednji nastavak trilogije Shepard. Također će vjerojatno spomenuti zbunjujući završetak i svu moguću kontroverzu koju je on povukao za sobom. Ono o čemu vam vjerojatno neće pričati je multiplayer. Zašto? Zato jer je beznačajan i nezanimljiv.
Dragon Age: Inquisition, Biowareova nadolazeća fantasy ekstravaganca, planira to popraviti. Makar vrlo vjerojatno neće napraviti mnogo po pitanju poboljšavanja multiplayer moda Mass Effecta, ona ponosno predstavlja svoj. Na opću žalost, Inquisitionov co-op mod previše sliči Mass Effectovom da bi uzrokovao opću histeriju.
Radi se naime o odvojenim hubovima u kojima birate jednog od ponuđenih likova te s prijateljem nastojite završiti nasumično generiranu tamnicu sakupljajući novac i ubijajući monstrume. Vašu krvavo zarađenu plaću moći ćete trošiti na kovčege u kojima se, pogodili ste, nalazi nova oprema. Naravno, multiplayer mod imat će i sustav craftinga. Prema IGN-u, za sada ima tri okruženja: Elven Ruins, Tevinter i Orlesian Palace. Svaki prohod kroz tamnicu imat će izazove specifične za pojedinu klasu, makar igra trenutno očito 'ignorira' klase koje su igrači izabrali. Tako se, recimo, tijekom njihovog prohoda družina našla pred zidom koji može razbiti samo ratnik. Ovo ne bi bio problem da se družina nije sastojala od magova i strijelaca.
Ovo su očigledno 'dječje bolesti' s kojima se igra susreće u trenutnom stadiju. Obećanje novih lokacija, kao i mogućnost nadogradnje likova pomoću mikrotransakcija, daje naznaku da Electronic Arts s ovim modom planira ići što dalje može. Šteta, doduše, što čitava stvar ima tek marginalnu povezanost s glavnom pričom.
Jedino se nadamo kako ovaj co-op neće biti još jedan 'visuljak' koji mnoge zapadne kompanije na brzinu ubacuju u svoje igre samo kako bi mogle reći da njihov proizvod ima opciju za više igrača.
Izvor: IGN